Jag har faktiskt hört att Burman söker sig ifrån Växjö stad, staden jag hörde som han sökt boende i var just Halmstad.
Hörde det bla av någon på matchchatten.
Maybe, Maybe not...
/T5!!
[b][size=134]TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER[/size][/b]
Har han inte kontrakt ett år till eller är det bara option?
Vore trist om kung Burman försvann...
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
ryktena har färgkoder vilka förklarar deras sannolikhetshalt, kolla längst ner på sidan..
ni var ju i samma situation förra säsongen, då var det andersson som ville hem till växjö.. i år tycks det i vart fall vara en av "de våra" som är på väg hem(ström).. högardh spelar tyvärr nog alldeles för bra nu i slutspelet för att inte ngn elitserieklubb kommer att norpa honom..
o vilka är egentligen ni till att klanka ner på våra "galna" rykten..???!
fjalar wrote:o vilka är egentligen ni till att klanka ner på våra "galna" rykten..???!
hade tänkt o skriva det åxå.. hehe..
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
hammers- Du behöver inte förklara dig. Silly season är just det - silly. Rykten kommer och går, det ena vildare än det andra. Namedroppingen på den här sidan är totalt utflippad. Jag är nöjd om en miljondel har en gnutta sanning i sig. Ryktena som finns på er är ju helt realistiska jämfört med våra. Ni har ju ingen som är top 3 i sin kategori i VÄRLDEN!
Nja, jag ser det inte som hybris utan som ett utslag av förtroende för VLH:s sportgrupp, som faktiskt lyckats leverera VARJE gång. Men ju högre upp vi kommer i standard, desto svårare är det att lyckas med det "omöjliga". Vad kan slå Shjon Podein? Den som lever får se...
Hej på er!
Då är det väl lika bra att jag säger mitt i frågan oxå.
Det är jag som lagt ut samtliga namn och jag har valt att INTE pulblicera alla namn som kommer in till redaktionen. De som publiceras publicerar jag sedan på TRE sätt. Kallt, hett, klart. De som är blåa (kalla) är som sagt inget att ta på större allvar - men självklart är det många som är färgblinda.
Vad gäller Burman så är detta ett rykte som jag fått bekräftat från flertalet källor i Halmstad, en källa i Ljungby och en källa i Växjö.
Visst ser det ut att vara lite väl mycket elitserienamn, men sedan har vi även ett gott samarbete med Frölunda... Visst Kakko och Högardh är riktigt kalla men det är lite jobbigt att ha flera hundra färger. Tre räcker gott?
Det är ju tydligen svårt trots det bara är tre färger?!