Blod.....

Sånt som inte passar in nån annanstans skrivs här. Självklart kan du diskutera även sånt som inte berör hockeyn här.

Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Post Reply
Bizon
Forumdemon

Blod.....

Post by Bizon »

Jag ligger fan hemma och gråter blod det här ska inte vara på detta sättet tycker jag, det ska inte vara slut nu det är inte kul ett endaste jävla dugg och jag kan inte säga att jag är nöjd för då skulle jag ljuga för man vill ju alltid ha mer eller hur??
:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
erok
c/o LL´s Forum

Post by erok »

Vist skulle man vilja ha mer men nu är det som det är och Lakers har vunnit många nya hjärtan i kronobergs län :lol:
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
Musicman
Forumproffs

Post by Musicman »

I höst så börjar slakten av SAMTLIGA lag som är i vägen för Lakers :twisted:
"Vad händer om du blir halvt ihjälskrämd, två gånger?"

:headbang:
sorren
Forumproffs

Post by sorren »

Bizon! Se det positivt. Tack vare den underbara säsongen så kommer det säkert vara ett antal fler i hallen nästa säsong och ett flertal i klacken som du får jaga upp 8)

Ishockey ska vara som du själv är inne på blod, svett och tårar och det har ju bevisligen varit så idag, även ifall anderzon stått för tårarna.
Heja Heja Heja Växjö, Växjö Lakers är dom bästa!
Bizon
Forumdemon

Post by Bizon »

Skiter i hösten just nu det gör för ont i hjärtat just nu för jag tycker verkligen att dom är värda att lira en kvalserie!
Räven
c/o LL´s Forum

Post by Räven »

Ja, det var väldigt nära i fredags vad jag förstår, dagens match verkade bli för svår, tyvärr.
Lakerdome
Forumdemon

Post by Lakerdome »

Håller med Bizon med tanke på att dom hade chansen att avgöra i fredags, på så sätt känns det jävla bittert!!!

Samtidigt är jag jävligt glad och tacksam över vad Lakers presterat denna säsongen. Trodde själv när säsongen började att vi skulle komma på någon mittenplacering
Räven
c/o LL´s Forum

Post by Räven »

Jojo, någon mittenplacering var väl mest realistisk.
Post Reply