Nu kan jag inte vänta längre, var är du Lindgren? Var håller alla ni andra hus? Är det inte match i kväll !!!
När kan man börja rösta om bragdguldet? Klüfts seger var ju ingenting jämfört med Lakers. Hon hade ju inget motstånd!!! En bragd är att göra något utöver det normala, under svåra förhållanden, dvs slå bättre motstånd i deras egen kula, vilket Lakers lyckats med. Bragdguld till Lakers!!!
Ja, bragdguldet i Sverige kanske är lite svårt att nå ,men Växjö stad som brukar ta mot hjältar i andra sporter förväntar jag mig något ifrån om vi klarar matchen ikväll ,annars får vi se till att näste landshövding och övriga politker blir hockeypersoner .Om de inte fattar att det är idrottshistoria som skrivs i Växjö nu ,ska de bytas ut .
Härligt, ikväll finns hur mycket information som helst, Anderzon, sportradion, likalradion och Smp via tidningen i Skellefteå. Vilken inramning. Ska bara hämta frugan från jobbet innan jag öppnar ölen.
Har en färska hälsning tilll Er alla från Mr Lakejen him self.
Malul hälsar så gott från SAIKs hockeypub.
SAIK fansen tycks ha accepterat Lakejerna och konstaterade att de hade helt fel i sin oro över att Lakejerna skulle vara så som Björkläven fansen.
Jag frågade Malul om det vart samma stämning mellan Björklöven å SAIK fansen som det är mellan VLH å Trojas fans.
Nej inte alls så gemytligt sa han då.
Mer som mellan MBoIS och Skövde IK´s fans fast upphöjt till fem !!!!
Ojojoj...det vill inte säga lite det *)
Malul tippade 7-0 till Lakers å fick konstiga blickar från SAIK supporarna närmast han vid bordet *)
Suck å satan i gatan vad jag vill vara där oppe just nu istället för att sitta på jobb å häcka...
Här i Skellefteå är läget på topp... flyget landade vid 12-tiden och sedan dess har vi laddat. Det känns bra och nu börjar hallen att fyllas. De tappra Lakejer som tillbringat många timmar i buss har redan sjungit och visat vart skåpet skall stå.
Nyström har blivit utbuad en gång och fler gånger lär det bli...
Det är ett 30-40-tal Lakejer på plats och de har talat om att de är på plats... och det med besked. På motsatta sidan står North Power och den läktaren är full, men de har uppträtt svagt så här långt.