Skickat från min iPhone med Tapatalk

Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Det behöver kommer in två tre renodlade målskyttar . Som kan avsluta i PP .Aleks wrote:Backsidan ser helt klart intressant ut. Det som saknas är möjligtvis fysiken, men blir vi det spelskickliga lag där motståndaren inte kommer åt oss kanske det räcker med Lowe och Cooper.
Med Ågren ut och kanske även Suomi finns det dessutom utrymme att bygga om framåt för att få in den spets som det behövs mer av. Det som på förhand såg ut att bli en lite mindre kul silly kanske kan överraska lite trots allt.
Ja, faktiskt.Towen wrote:Spännande med AHO, men var det någon mer än jag som kände sig lurad av JEPSEN när minhockey.se hostar upp en bild på monsterbacken Lukas BENGTSSON?!![]()
Apropå monsterbackar, så är det mycket 'buzz' kring den här Jimi. Jäv*ar vad förväntningar man får på honom nu. Man ser framför sig en Paul COFFEY light. Jag gillar att trollet bara är 23 bast. Då har han inte nått taket än.
Tre magnifika SPJUTH och två habila komplementära oömma gläfsande kamphundar in bland forwards - och vi har ett guldlag