SF5 VLH-RBK i VIDA 16/4 19.00
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Re: SF5 VLH-RBK i VIDA 16/4 19.00
Vi förlorade semin mot ett klart bättre lag. Inget att snacka om.
Nya tag nästa säsong.
Nya tag nästa säsong.
-
Lakers-Ulla
- Forumamatör
GUUUUUD vad jag håller på Saik!!!!!!!!!
Marre och Stjernborg - MOS MÖGEL!!!!!!!
Marre och Stjernborg - MOS MÖGEL!!!!!!!
Vi sköt alltså 12 skott i årets sista och viktigaste match?
Ingen minns en fegis!
-
Lakers-Ulla
- Forumamatör
HEJA SAIK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
noneedforaname
- Forumentusiast
Surt med så uppenbart oflyt i avgörande situationer, men på det hela taget var vi aldrig det bättre laget. Ett mediokert lag på pappret jämfört med många andra mer påkostade trupper, och knappast formtoppat i slutspelet. Topplagen hade vi stora problem med sedan säsongsstart.
Sen känns det förstås piss att Rögle är i final. Ett lag som SVT utan omsvep kallar fullt av filmare och direkt nämner fem spelare... Dessutom en coach som flippar på presskonferenser och när domare sitter och äter. Funktionärer som agerar privatperson och vill påverka motståndare. Ja, en annan hade skämts ihjäl, men i Ängelholm går skam på torra land. Lycka till, Skellefteå.
Sen känns det förstås piss att Rögle är i final. Ett lag som SVT utan omsvep kallar fullt av filmare och direkt nämner fem spelare... Dessutom en coach som flippar på presskonferenser och när domare sitter och äter. Funktionärer som agerar privatperson och vill påverka motståndare. Ja, en annan hade skämts ihjäl, men i Ängelholm går skam på torra land. Lycka till, Skellefteå.
Vi förlorar alltså 3 hemmamatcher mot Rögle i semin
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Ödmjukhet är inget de kan stava ute på åkern. Men nej detta var inte vårat år, ett eller två nummer för små.
Sen en liten önskan på SHL, om man blivit så skadad som Haan måste man gå ut och kontrolleras av läkare innan man ev får fortsätta. Nhl kör detta och inte många som ligger kvar för att locka fram en utvisning, inte värt besväret.
Sen Everberg, börjar bli ont om tid för honom att vinna guldet. Är det två silver han samlat så här långt?
Sen en liten önskan på SHL, om man blivit så skadad som Haan måste man gå ut och kontrolleras av läkare innan man ev får fortsätta. Nhl kör detta och inte många som ligger kvar för att locka fram en utvisning, inte värt besväret.
Sen Everberg, börjar bli ont om tid för honom att vinna guldet. Är det två silver han samlat så här långt?
If you have a problem - if no one else can help - and if you can find them - maybe you can hire: The A-team.
I slutspelet har vi nu 5 raka förluster hemma mot RBK. Detta måste analyseras på allvar. Vi måste ödmjukt studera varför de har så lätt för oss när det vankas allvar. Och speciellt varför vi är så svaga mot de hemma.Micjac112 wrote: 16 April 2026, 22:20 Vi förlorar alltså 3 hemmamatcher mot Rögle i semin
Bara att erkänna att det känns jobbigt att vi ligger så pass långt efter de som slutspelslag. Särskilt då i mötena mellan oss.
Sant. Samtidigt handlar allt om perspektiv Varanen:
Rögle BK bildades den 18 december 1932 - och har aldrig hängt ett SM-tecken. Så frågan är hur mycket till slutspelslag klubben egentligen har levererat genom åren..

Rögle BK bildades den 18 december 1932 - och har aldrig hängt ett SM-tecken. Så frågan är hur mycket till slutspelslag klubben egentligen har levererat genom åren..
Det skiljer sjukt mycket i tempo i spelet , det är mitt svarVaranen wrote:I slutspelet har vi nu 5 raka förluster hemma mot RBK. Detta måste analyseras på allvar. Vi måste ödmjukt studera varför de har så lätt för oss när det vankas allvar. Och speciellt varför vi är så svaga mot de hemma.Micjac112 wrote: 16 April 2026, 22:20 Vi förlorar alltså 3 hemmamatcher mot Rögle i semin
Bara att erkänna att det känns jobbigt att vi ligger så pass långt efter de som slutspelslag. Särskilt då i mötena mellan oss.