SF1: VLH - RBK 8/4 2026
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Re: SF1: VLH - RBK 8/4 2026
Ja tappar man 3-0 i en semi borde man ransaka sig själva. Hoppas det kan ge tändvätska inför resten.
If you have a problem - if no one else can help - and if you can find them - maybe you can hire: The A-team.
Ser ingenting just nu som skulle kunna vända matchen igen. Ingen i laget som bryter mönstret. När Åhman gör en liten sämre match och inte är en vägg så höjer ju inte sig spelarna heller. Det är ett mål upp för Växjö men det är nästan samma sak som om det skulle vara 3 mål upp.
Inte bara att vi tappar utan HUR vi gör det. Fram till 3-0 spelade vi perfekt. Efter det målet hade vi vunnit och ville åka omkring och njuta. Synd att vi fullständigt sket i vår gameplan som ju faktiskt var orsaken till att vi ledde 3-0.
-
Svartvadet
- c/o LL´s Forum
Ja detta är fan så sorgligt... Gör ont på riktigt. Skäms alla.
Pinsam tillställning
Skickat från min iPhone med Tapatalk
-
Svartvadet
- c/o LL´s Forum
Verkligen pinsamt rakt igenom. Nu får vi se vilka som har kuk och vilka som är enucks. Känns som många enucker idag.
Har vi tänkt ha sjukt passiva perioder i matcherna som idag så kan vi packa ihop redan nu
Suck...
Hoppas vi följer gameplan på fredag OAVSETT vad det står på tavlan.
Hoppas vi följer gameplan på fredag OAVSETT vad det står på tavlan.
Fullständigt jävla värdelöst!!! Tappa 3-0 på hemmaplan. Godnatt!! Pinsamt!!!
Vilket pinsamt JÄVLA FIASKO inför hemmapublik!
Last edited by Kloker on 8 April 2026, 21:37, edited 1 time in total.
Tredje perioden gör mig orolig. Vi hade ingenting efter det blev 3-4. Kom knappt in i zon på 12 minuter
4 - 6
Inne på 4 mål
Inne på 4 mål
Re: SF1: VLH - RBK [emoji239[emoji239[emoji2392]]]/[emoji2392] 202[emoji239[emoji2392]]
Jag känner egentligen oro från andra perioden och framåt. Vi gör tre mål på fyra skott i början av tredje. Men vi är inte bra. Rögle leder skotten i andra när vi gör vårt tredje mål. Vi är bara löjligt effektiva. Sen blir vi ännu sämre efter vårt tredje mål. Bedrövlig insats sista två perioderna.
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
är, me det som är, så är det
Det gick snabbt att hamna i ett måsteläge. Vinner vi inte på fredag kan det gå snabbt detta. Åka till 2 matcher i Skåne med 0-2 med sig är ingen höjdare, även om allt är möjligt.
Var det 'Leffe' BOORK som sa något i stil med att den svåraste utmaning en svensk ishockeyklubb kan stå inför är att leda med (3 - 0) i pågående hockeymatch? Ett trauma större än att befinna sig i negativt kval. Karln har ju rätt
RAFFERTY's elegans vid förarbete till (2 - 0) är hockeyporr. En skam att vi inte kan hedra honom med en vinst. Rätta mig om jag har fel, men var det här FEMTE raka förlusten i slutspel mot just Rögle? Med tanke på den boost de har sen kvarten tror jag det här avgjorde denna serie redan nu. Aldrig i h-e att vi vinner där nere.
RAFFERTY's elegans vid förarbete till (2 - 0) är hockeyporr. En skam att vi inte kan hedra honom med en vinst. Rätta mig om jag har fel, men var det här FEMTE raka förlusten i slutspel mot just Rögle? Med tanke på den boost de har sen kvarten tror jag det här avgjorde denna serie redan nu. Aldrig i h-e att vi vinner där nere.