Omg39: VLH - BIF 29/1 2026
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
-
Dysterqvist
- Forumdemon
Re: Omg39: VLH - BIF 29/1 2026
Väldigt glädjande nyhet!! Grymt bra jobbat av ögonläkarna 
Vem annan har en chief som direkt sätter sig och pluggar in ögonkirurgi när en av hans spelare drabbas av en ögonskada? Det är inte för intet som Evertsson är en legend. Gott mos chiefen!Lakers-Ulla wrote: 30 January 2026, 21:46 [Jag trodde knappt han skulle spela i år - Grymt bra jobbat av Evertsson![]()
-
Lakers-Ulla
- Forumamatör
Ja, eftersom han hålls ansvarig för när spelare blir skadade så borde han väl rimligen få cred när dom tillfrisknar ocksåVaranen wrote:Vem annan har en chief som direkt sätter sig och pluggar in ögonkirurgi när en av hans spelare drabbas av en ögonskada? Det är inte för intet som Evertsson är en legend. Gott mos chiefen!Lakers-Ulla wrote: 30 January 2026, 21:46 [Jag trodde knappt han skulle spela i år - Grymt bra jobbat av Evertsson![]()

Precis som jag ska ha cred när finska spelare gör något bra eller tillfrisknar. Mycket logiskt. 
-
Lakers-Ulla
- Forumamatör
Ja, nu händer ju det väldigt sällan - men i sak har du naturligtvis helt rättVaranen wrote:Precis som jag ska ha cred när finska spelare gör något bra eller tillfrisknar. Mycket logiskt.

Jag håller dig ansvarig varanen för det finska debaklet vi nu ser. Väntar upprättelse nästa säsong med två nya finnar, eller kommer de och du att kölhalas offentligt när på forumet?Lakers-Ulla wrote:Ja, nu händer ju det väldigt sällan - men i sak har du naturligtvis helt rättVaranen wrote:Precis som jag ska ha cred när finska spelare gör något bra eller tillfrisknar. Mycket logiskt.

Skickat från min iPhone med Tapatalk
Tro mig - jag vet.
Bara Mäntykivi kan teka och inte är skadad så är jag nöjd. Tekningarna är ett aber som gnager på hockeyglädjen.
Bara Mäntykivi kan teka och inte är skadad så är jag nöjd. Tekningarna är ett aber som gnager på hockeyglädjen.