Omg35: DIF - VLH 15/1 2026
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Re: Omg35: DIF - VLH 15/1 2026
Asså , Strandberg är ett sänke utan dess like faktiskt
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Bra genomförd match. Jag är nöjd. Skoj med en fysisk match. Inte ofta man ser det i SHL. Och självklart gott att vi stod upp på ett bra sätt. Vi vann även den aspekten.
Vi vinner helt rättvist. Bra genomförd match.
-
Lakers-Ulla
- Forumamatör
Men som nån skrev: hur är läget med Gardiner?
-
StenhårtSlagskott
- c/o LL´s Forum
Behövligt med TRE poäng.
Det blir inte tydligare - Vi håller på att bli för stora för Hovet. Eller är det Hovet som är för små för oss
Låt Frölunda och SAIK åka runt och tro att de är världsmästare. Vi skall ha fyra av sju - gånger tre - i april.
Låt Frölunda och SAIK åka runt och tro att de är världsmästare. Vi skall ha fyra av sju - gånger tre - i april.
Hittar inte presskonferensen någonstans. Möter KIMBY bara pressen vid vinst? Det vore ett steg upp jämfört Roger 
Antagligen för rödgråten och snorig vid förluster.
-
Lakers-Ulla
- Forumamatör
-
Dysterqvist
- Forumdemon
Gardiner extraforward pga konkurrenssituationen enligt Fagervall.
Det ska ju bara inte hända med den typen av spelare? Samtidigt går det inte klaga på laguttagningen när dom vinner stort, som igår.
Det bekräftar väl också lite det som bl a Jepsen hintade tidigt om i podden, Gardiner kommer göra en del poäng men är lite för osynlig i spelet för att vara en riktig spetsforward. Känns som han är ganska beroende av vilka han spelar ihop med, dom gör honom bättre, han skapar för lite på egen hand.
Nu minns jag inte alla målen men han sägs ha ett ruggigt skott, jag ser bara framför mig hur han bökar framför mål och rakar in returer. Inget fel i det, men har han skjutit så mycket egentligen? I pp har han kanske skjutit en del?
Det ska ju bara inte hända med den typen av spelare? Samtidigt går det inte klaga på laguttagningen när dom vinner stort, som igår.
Det bekräftar väl också lite det som bl a Jepsen hintade tidigt om i podden, Gardiner kommer göra en del poäng men är lite för osynlig i spelet för att vara en riktig spetsforward. Känns som han är ganska beroende av vilka han spelar ihop med, dom gör honom bättre, han skapar för lite på egen hand.
Nu minns jag inte alla målen men han sägs ha ett ruggigt skott, jag ser bara framför mig hur han bökar framför mål och rakar in returer. Inget fel i det, men har han skjutit så mycket egentligen? I pp har han kanske skjutit en del?
Enkla Djurgården. Inte varit relevanta på snart 30 år och får inte ens jubla när 2010 och 2020-talets mesta mästarna Växjö kommer på besök.
Också vackert när man ser STOLTA DJUUUUURGÅRDAAARE, gå hem med 3-4 minuter kvar och underlägge med enbart två mål. DET ÄR STOLTHET OCH TRADITIOOON
Också vackert när man ser STOLTA DJUUUUURGÅRDAAARE, gå hem med 3-4 minuter kvar och underlägge med enbart två mål. DET ÄR STOLTHET OCH TRADITIOOON