Omg12: VLH - BIF 23/10 2025
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Re: Omg12: VLH - BIF 23/10 2025
Dra åt h-e! Vad sysslar vi med i den här matchen? Så otroligt lamt hela tiden. Avgå alla!
Va 17 hade vi varit utan Elvenes?
Vi vill inte ha poäng i den här matchen. Vi tigger om att biffarna ska kvittera.
Elvenes i all ära, men målvakts-Persson är MVP.
Och där gick han sönderVaranen wrote:Vi vill inte ha poäng i den här matchen. Vi tigger om att biffarna ska kvittera.
Fransk pantomimteater. Vi ska absolut INTE ta med oss något annat än poängen och MV-Perssons spel från den här tragiska parodin.
-
StenhårtSlagskott
- c/o LL´s Forum
TRE POÄNG! Nu glömmer vi det här. Ny match på lördag.
11 skott på mål efter 60min. 2 mål så bra effektivitet, men...
Spelarna verkar bli skärrade om det är fullsatt i Vida. Det här måste de prata om. Vi kan inte skita ner oss bara för att folk vill se hockey. Särskilt olämpligt om man är professionell hockeyspelare.
Det ska vara TOKSKOJ att många vill se en jobba. Inte göra benen till spagetti.
Det ska vara TOKSKOJ att många vill se en jobba. Inte göra benen till spagetti.
Dst är skotten i mål inte på mål som har betydelse. 3 härliga poäng

Ingen match är spelad förrän den är slut!
Svettigare i soffan än på isen efter de avslutande minutrarna. Så sköna poäng!
Skickat från min SM-S931B via Tapatalk
Skickat från min SM-S931B via Tapatalk
If you have a problem - if no one else can help - and if you can find them - maybe you can hire: The A-team.
Självklart kan vi inte uppträda så här på lördag. Varför agerar vi på detta sätt ?
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Vi vinner men jag är sjukt onöjd.
Konstigt
Konstigt
Håller med. Jag är fortfarande förbannad. Vi hade ingen PUNCH i spelet. Otroligt lamt rakt över förutom på mv-posten.
Att vi vinner har allt med biffarnas psykiska problem att göra. Varför står Bäckström still med pucken i 30 sekunder i deras PP? Varifrån kommer idéen som vissa playmakers har fått för sig att SH-spelare är rädda eller stressade av någon som står still med pucken? Den "överraskande" lösningen som sedermera kommer hade kunnat levereras 27-30 sekunder tidigare. Kan den vara farlig? Ja, men den blir definitivt inte farligare för att man stått still i en halv minut.
Att vi vinner har allt med biffarnas psykiska problem att göra. Varför står Bäckström still med pucken i 30 sekunder i deras PP? Varifrån kommer idéen som vissa playmakers har fått för sig att SH-spelare är rädda eller stressade av någon som står still med pucken? Den "överraskande" lösningen som sedermera kommer hade kunnat levereras 27-30 sekunder tidigare. Kan den vara farlig? Ja, men den blir definitivt inte farligare för att man stått still i en halv minut.
Ville bara lägga till att det som stressar SH-spelare är snabbt passningsspel med många direktskott. Direkt motsatsen till att stå still med pucken och se lurig ut.