HV - Lakers
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
- steve_saviano_theking
- Forumproffs
Re: HV - Lakers
Att prestera så här dåligt mot tabelljumbon är pinsamt.
Ett skott! Ett mål! För Lakers!
Hv kan bara vinna genom sitt PP och vi låter dom göra det. Hv kan i stort sett inte göra mål 5-5 , men är bäst i serien i PP.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Säg vad du gör och gör vad du säger !
vlk - Nu är jag med om att Koivula är en skitspelare. Så otroligt slarvig och slapp. Putar mest med röven istället för att ta ett par skär. Märks att han levt på sin räckvidd tidigare under karriären.
Jag gillar REJÄLA spelare.
Både han och 91 är rent skräpVaranen wrote:vlk - Nu är jag med om att Koivula är en skitspelare. Så otroligt slarvig och slapp. Putar mest med röven istället för att ta ett par skär. Märks att han levt på sin räckvidd tidigare under karriären.
Jag ska skicka räkningen på vaselintuben till VLHs kansli (igen).
- steve_saviano_theking
- Forumproffs
Bara att hoppas att vi inte fallerar totalt i tredje, kan bli riktigt pinsamt annars om det fortsätter på detta sättet.
Ja fy fan. Idag är det riktigt lamt. Man kunde ju önska att man står upp i fart och power när vi har det i laget.
-
- Forumdemon
Jag förstår Stjernborg om han vill bort från detta.
Helt otroligt att det kan skilja sig så mycket åt. Mot MIF vann vi nästan alla närkamper, hopslag och sargdueller. Nu är det tvärtom. En psykologisk gåta.
Det enda som ger mig hopp inför sista är att det faktiskt är jumbon vi möter. Självförtroendet måste vara svajigt. HV har jobbat stenhårt hittills. Mycket, mycket, mycket hårdare än vi. En kombination av hjärnspöken och trötthet kan vara vår lilla chans.
Jag hoppas att du har rätt Varanen, men vi är för blöta idag. Jag är så jävla trött på detta. Varannan dag lag, öööörk.
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
är, me det som är, så är det

-
- Forumdemon
Jag är mest bara nöjd med att vi lär slippa negativt kval, så pass låg längstanivå är det på detta gänget.
HV har skitit ner sig av nervositet. Utnyttja nu detta! Var en varg-flock för en gångs skull. Så som motståndarna är när vi darrar som asplöv.
Det är nu Marcus Sylvegård ska vara skillnaden och slänga in en puck, eller Emil.
- steve_saviano_theking
- Forumproffs
Vi kan fortfarande hamna i kvalet.Dysterqvist wrote: 22 February 2025, 19:49 Jag är mest bara nöjd med att vi lär slippa negativt kval, så pass låg längstanivå är det på detta gänget.
-
- Forumdemon
Engsund har alla i Jönköping velat rulla ner i Vättern insmord i tjära och fjädrar, Lakers lyckas få han att se ut som en NHL-back.
Last edited by Dysterqvist on 22 February 2025, 19:59, edited 1 time in total.
Synd att det är dödsstraff på hockeyfighter. Engsund vs Lowe hade varit intressant annars.
HV - Lakers
Detta känns kört. Vi gav Hv detta med några PP. Sen vek vi ner oss. Ska bli skönt med silly
Detta är vår mikro chans in i matchen ,
Detta är vår mikro chans in i matchen ,
Last edited by vlk on 22 February 2025, 19:59, edited 1 time in total.
-
- c/o LL´s Forum
TIO MINUTER KVAR.
PP
PP
-
- c/o LL´s Forum
Så ställer de Sylvegård på fel sida i PP. VAFAN
Svårt att se hur den går in. Men ligger pucken i mål är det mål.
Svårt att se hur den går in. Men ligger pucken i mål är det mål.
Last edited by StenhårtSlagskott on 22 February 2025, 20:09, edited 1 time in total.
Varför är det tekning i mittzon när domaren dömer målvaktsblockering
-
- Forumamatör
HUR I HELVETE KAN MAN DÖMMA BLOCKERING I EFTERHAND (dessutom utan att kunna se det)??????????????????????
-
- c/o LL´s Forum
Synd att VLH gör sin sämsta period i tredje akten.
Ändå rättså anmärkningsvärt att Växjö ligger där dom ligger. Alla andra lag i SHL har två eller fler spelare som har gjort fler poäng än Växjös lirare har. De flesta har en hel femma som gjort fler. Faaaan vilken trupp Växjö har i år. Evertsson måste ju vara sjukt stolt och nöjd med det laget han har satt ihop. Tittar man på spelarna som är invärvade till denna säsongen så har dom tillsammans mäktat med att göra 28 mål. Det är ju ändå bra. Oskar Steen som toppar målligan har ensam gjort 27 mål. Hade lika väl kunnat legat sist med detta laget och speciellt med det spelet man visar upp.
Jag skäms
-
- Forumamatör
Kan någon förklara varför vårt mål döms bort??????????
Vilken j-a skitsäsong detta är. Vi har inget roligt lag för de försöker på alla sätt låta bli att jobba. Sedan får de utskällning eller de tar ett snack och så är de beredda att arbeta en match. Supernöjda med det och så ska det slappas i nästa igen.
De är inte angelägna. Utan är precis som jag tidigare beskrev ett anekdot från högstadiet där alla slutade göra armhävningar så fort läraren gått förbi. Inget eget intresse. Det är årets VLH. Inget roligt lag.
De är inte angelägna. Utan är precis som jag tidigare beskrev ett anekdot från högstadiet där alla slutade göra armhävningar så fort läraren gått förbi. Inget eget intresse. Det är årets VLH. Inget roligt lag.
Bekväma lag är trist att följa. Ser fram mot nästa säsong och hoppas vi får en annan karaktär på laget
-
- Forumdemon
Dom med sämst karaktär är kvar nästa säsong, Evertsson har en hel del att stå i.vlk wrote: 22 February 2025, 20:43 Bekväma lag är trist att följa. Ser fram mot nästa säsong och hoppas vi får en annan karaktär på laget
vlk - Ja, ett lag som har förmågan att tagga till i varje match. Tycker det borde ingå i yrkesrollen. Är det lätt? Säkerligen inte, men jag trodde det var en stor del i varför de som spelar på högsta nivån gör det. Som med skådespelare. Är varje föreställning i teatern alltid inspirerande eller varje scen i en film? Nej, men de bästa kan tagga till och göra sitt jobb på toppnivå föreställning efter föreställning eller scen efter scen.