Håller med. Om det bästa för VLH hade varit att spela en match i Husqvarna så hade jag stöttat det. Spelade vi inte i Kinnarps mot Dalen i en match? Visst Dalen var hemmalag, men ändå.Svartvadet wrote: 14 February 2025, 19:43 Slänger ett getöga på TAIF - Nybban i Vida.
Visst, det känns fel på många plan att se de räliga ha vår hemmaborg med fyra SM-GULD som hemmaplan.
MEN - när man hör spelarna hur kul det är. Hur häftigt att få spela där. Hur det nästan är som något de alla drömt om, den lilla lilla insikten i SHL-standard - då blir jag fan mållös över hur de tänker i Gröna Brigaden?!
Alltså, det är över 3000 biljetter (Taif snittar lite över 1300 i mögelhuset) och det hade kunnat vara 5000 om de backade upp beslutet. Nu framstår de som om att de vill motarbeta laget i sitt hjärta. Makes no sense.
Övrigas matcher
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Re: Övrigas matcher
Många i gröna brigaden har bojkottat hela säsongen och det har saknats klack på de flesta matcher. Snacka om att vilja förstöra för sin klubb genom att ha en sjuk egen agenda.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Säg vad du gör och gör vad du säger !
Ordförande i Tingsryd var inte helt nöjd med matchen i vida, eller rättare sagt, han var inte nöjd med de egna supportrarna. Dålig stämning stavas det. Med en sådan stämning i klubben åker de ur allsvenskan. Deras hat blir till sist deras död. 

Alla sekter är skrämmande, men mest av allt sorgliga.
Slötittar på Saik - HV. Inget av lagen är bra. HV skämmer åtminstone inte ut sig, vilket de gärna gjort på senare tid.
Modo leder, LHC leder,
Förlorar Hv idag är det kvalserien för dom , igen.
Hoppas ändå Hv klarar oavgjort idag mot SAIK
Förlorar Hv idag är det kvalserien för dom , igen.
Hoppas ändå Hv klarar oavgjort idag mot SAIK
Det stämmer, var många hundra Växjöbor där och stöttade Växjö.Varanen wrote: 14 February 2025, 19:49Håller med. Om det bästa för VLH hade varit att spela en match i Husqvarna så hade jag stöttat det. Spelade vi inte i Kinnarps mot Dalen i en match? Visst Dalen var hemmalag, men ändå.Svartvadet wrote: 14 February 2025, 19:43 Slänger ett getöga på TAIF - Nybban i Vida.
Visst, det känns fel på många plan att se de räliga ha vår hemmaborg med fyra SM-GULD som hemmaplan.
MEN - när man hör spelarna hur kul det är. Hur häftigt att få spela där. Hur det nästan är som något de alla drömt om, den lilla lilla insikten i SHL-standard - då blir jag fan mållös över hur de tänker i Gröna Brigaden?!
Alltså, det är över 3000 biljetter (Taif snittar lite över 1300 i mögelhuset) och det hade kunnat vara 5000 om de backade upp beslutet. Nu framstår de som om att de vill motarbeta laget i sitt hjärta. Makes no sense.
If you have a problem - if no one else can help - and if you can find them - maybe you can hire: The A-team.
-
- Forumamatör
Och HV byter tränare… IGEN 
Är det tionde tränaren på 3 år?

Trodde de hade sparkat Blomqvist , men så var inte fallet. Blomqvist har fortfarande huvudansvar.Lakers-Ulla wrote:Och HV byter tränare… IGEN
Kanske får Lakers ett elitlag på damsidan 

Starkt av ett avsågat Modo att slå Timrå som hade allt att spela för.
HV71 sist i tabellen 

-
- Forumamatör
Fan att Timrå suger så hårt
Problemet nu är att vi inte vill vinna på tisdag
Jäkligt skum känsla
Jäkligt skum känsla
Vinner vi och Frölunda kommer tvåa vore det drömmen , chansen finnsLakers-Ulla wrote:Fan att Timrå suger så hårt
Jäkligt skum känsla
-
- Forumamatör
Ja, det scenariot finns ju men av topp 4 så tar jag Brynäs 10 av 10vlk wrote:Vinner vi och Frölunda kommer tvåa vore det drömmen , chansen finnsLakers-Ulla wrote:Fan att Timrå suger så hårt
Jäkligt skum känsla
Då går vi för förlust . Men det är svårt att spela så. Kan bli skoj om Timrå tänker samma.Lakers-Ulla wrote:Ja, det scenariot finns ju men av topp 4 så tar jag Brynäs 10 av 10vlk wrote:Vinner vi och Frölunda kommer tvåa vore det drömmen , chansen finnsLakers-Ulla wrote:Fan att Timrå suger så hårt
Jäkligt skum känsla