FBK - VLH 13/2 2025
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Re: FBK - VLH 13/2 2025
Så ja, så kan det gå med en utvisning.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Säg vad du gör och gör vad du säger !
- steve_saviano_theking
- Forumproffs
Men det är ju Lodin som skulle haft en tvåa. Vi kan ju inte skydda oss mot när domarna går på feelin´. Och ingen ska få stå i vår målgård och olla vår målvakt. Som dessutom är debutant. Det är ingen onödig utvisning.
FBK - VLH 13/2 2025
Då ska vi inte ta några andra onödiga utvisningar …typ som FBK tar nuVaranen wrote:Men det är ju Lodin som skulle haft en tvåa. Vi kan ju inte skydda oss mot när domarna går på feelin´. Och ingen ska få stå i vår målgård och olla vår målvakt. Som dessutom är debutant. Det är ingen onödig utvisning.
Hehe...då är jag med. Som Steens crosschecking. Orkar man inte använda kropp måste man byta.
Nu måste det vara klart. Gött att Steen satt ute då spiken kom
Jag har alltid tyckt Färjestad är ett jävla grislag , och en skitförening. Det visar dom nu.
Så j-a enkelt!
Om det var lite vinballe senast mot Modo, så fungerade allt som det ska ikväll. Otroligt rolig debut för Oschgan. Såg bra ut. Som resten av laget. PP är återigen ett vapen och inte ett sänke. Jag är helnöjd med allt.
Om det var lite vinballe senast mot Modo, så fungerade allt som det ska ikväll. Otroligt rolig debut för Oschgan. Såg bra ut. Som resten av laget. PP är återigen ett vapen och inte ett sänke. Jag är helnöjd med allt.
-
- Forumdemon
+1 på den, alltid sviniga när det går emot.vlk wrote: 13 February 2025, 21:17 Jag har alltid tyckt Färjestad är ett jävla grislag , och en skitförening. Det visar dom nu.
Detta måste vara säsongsbästa även om FBK just nu är inne i en svacka. Inget kan förta att vi gör 6 mål borta. Ett sjukt trendbrott. Hoppas bara det är bra med Joel.
Extra vackert att det är de många målen som tar oss upp på 6e plats också tack vare bättre målskillnad än saik.
-
- Forumamatör
Spelmässigt är det ju precis samma dominans som de 15-20 senaste matcherna med EN liten skillnad: Vi har nu en målskytt, vilket även smittar av sig på hela laget!vlk wrote:Detta måste vara säsongsbästa även om FBK just nu är inne i en svacka. Inget kan förta att vi gör 6 mål borta. Ett sjukt trendbrott. Hoppas bara det är bra med Joel.
Med lille Sylve i laget från start hade vi legat etta i serien nu!
Det är bra när man tar sin egen "take" på saker och ting. Använder sina egna ord och tankar. Men ibland är det någon annan som lyckas knycka orden ur munnen på en - och kommer med en KLOCKREN analys. MITELL stiger i mina ögon efter analysen i NWT:
[..Mitells såg: ”Det såg ut som pojkar mot män långa stunder – och vi var inte männen”..]
Manligheten sitter i håret
Värdefullt att flera får måla. Alla måste tro på sig själva om vi skall ha en chans i april. Habitualmässigt vakna med morgonstånd och kunna se sig själv i badrumsspegeln när man gör hårvården efter COOPER's instruktioner.
Lite smyg på varför man vilar LARMI? Tänker man att budet på bordet från FBK skall störa prestationen? Man vill väl vinna varje match med sitt lag och visa sig från sin bästa sida inför både med- och motspelare oavsett? Med enda undantaget om man möter sin nästa klubb i kval. Ett specialfall som oftast bara berör spelare och ledare i HV, LHC, Malmö, LHC och HV.
[..Mitells såg: ”Det såg ut som pojkar mot män långa stunder – och vi var inte männen”..]
Manligheten sitter i håret

Värdefullt att flera får måla. Alla måste tro på sig själva om vi skall ha en chans i april. Habitualmässigt vakna med morgonstånd och kunna se sig själv i badrumsspegeln när man gör hårvården efter COOPER's instruktioner.
Lite smyg på varför man vilar LARMI? Tänker man att budet på bordet från FBK skall störa prestationen? Man vill väl vinna varje match med sitt lag och visa sig från sin bästa sida inför både med- och motspelare oavsett? Med enda undantaget om man möter sin nästa klubb i kval. Ett specialfall som oftast bara berör spelare och ledare i HV, LHC, Malmö, LHC och HV.
Ja, Mitells citat är dagens bonus.
Pojkar vs GIGA-CHADS.
Uppenbart när man såg Steen dödas av Robert och Lodin tappa all kraft i nackmuskulaturen.
Pojkar vs GIGA-CHADS.
Uppenbart när man såg Steen dödas av Robert och Lodin tappa all kraft i nackmuskulaturen.

Visst spelade inte Otto igår?
Skadad igen eller petad?
Skadad igen eller petad?
Känning av sin skada.bratsson wrote:Visst spelade inte Otto igår?
Skadad igen eller petad?
Ja hjälp.vlk wrote:Känning av sin skada.bratsson wrote:Visst spelade inte Otto igår?
Skadad igen eller petad?
Kanske dags att gå över till curling eller nått.
Bra att Lodin straffas för filmningen där hans nackmuskulatur helt plötsligt försvann när en klubba var i närheten. Jag gillar inte fuskare.
Man är väl hemmablind, men det känns som vi många gånger nu fått något av upprättelse i efterhand , efter att förlorat på felaktiga domslut under match.Varanen wrote:Bra att Lodin straffas för filmningen där hans nackmuskulatur helt plötsligt försvann när en klubba var i närheten. Jag gillar inte fuskare.
-
- Forumamatör
Lodin borde även bli avstängd för den grisiga slewfooten på Cooper!Varanen wrote:Bra att Lodin straffas för filmningen där hans nackmuskulatur helt plötsligt försvann när en klubba var i närheten. Jag gillar inte fuskare.
Obegripligt att man inte tog den?