Örebro - VLH 30/12 2024

Här diskuterar kring Växjö Lakers kommande och spelade matcher. En tråd för varje match.

Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

steve_saviano_theking
Forumproffs

Re: Örebro - VLH 30/12 2024

Post by steve_saviano_theking »

Svartvadet wrote: 30 December 2024, 21:19
steve_saviano_theking wrote: 30 December 2024, 21:08 Kommer man göra någonting? Det känns ju som att ledningen bara låter det gå åt helvete? Jag ser ju hellre att vi åker ur och vi alla fall har försökt, än att vi åker ur och bara har varit passiva.
Vad ska man göra? Finns ingen marknad. Tro mig, hade det funnits hade man agerat. Det är stendött.
Sparka Jörgen, köp loss någon från HA eller division 1 och chansa, också lite för att visa oss supportrar att man inte är helt likgiltiga. Och det har ju faktiskt funnits spelare som Ang, Benson, Laleggia, Ashton, Camper osv. Det är kvalificerat skitsnack att det inte funnits spelare.
Ett skott! Ett mål! För Lakers!
Varanen
c/o LL´s Forum

Post by Varanen »

Vi ska INTE sparka coach Jörgen. Han ska vara så ärlig mot oss alla och sig själv att han lämnar på eget bevåg. FBK kan gott börja betala honom redan nu så han kan vara med och bygga nästa års trupp.
steve_saviano_theking
Forumproffs

Post by steve_saviano_theking »

Varanen wrote: 30 December 2024, 21:27 Säger inte emot. Men coach Jörgen kan fan lämna också. Det är inte seriöst att slänga in McLol på första tekningen i förlängningen. Tekningarna har ENORM betydelse i 3 vs 3. Vinner man den får man en målchans. Och då väljer coach Jörgen att sätta in vår sämsta tekare.

LÄMNA! Du är inte längre mentalt här.
Instämmer.
Ett skott! Ett mål! För Lakers!
PutteA
Styrelsen Lakers Lakejer

Re: Örebro - VLH [emoji[emoji[emoji638][emoji639][emoji[emoji6[emoji640][emoji638]][emoji640][emoji6[emoji640][emoji637]

Post by PutteA »

Ja, jag köper nog inte fullt ut detta snack om att marknaden är tom på spelare. För det är ju ganska tydligt att det funnits spelare att ta in då andra lag förstärkt. HV har ju gjort precis det som jag hoppats att vi skulle göra, och det räckte för att lyfta nått helt enormt som man gjort. Det behövs inte mycket. Ang och Laleggia in och helt plötsligt jagar HV slutspel, vilket jag tror dom kommer spela. Att marknaden är tom är en sanning med modifikation. Ja, den kanske är skral för vår plånbok, vilket måste vara problemet oavsett vad HE säger. Det finns en marknad, och det finns en marknad även för lag som ligger pyrt till. HV har visat det.

Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
:idea:
vlk
c/o LL´s Forum

Örebro - VLH 30/12 2024

Post by vlk »

PutteA wrote:Ja, jag köper nog inte fullt ut detta snack om att marknaden är tom på spelare. För det är ju ganska tydligt att det funnits spelare att ta in då andra lag förstärkt. HV har ju gjort precis det som jag hoppats att vi skulle göra, och det räckte för att lyfta nått helt enormt som man gjort. Det behövs inte mycket. Ang och Laleggia in och helt plötsligt jagar HV slutspel, vilket jag tror dom kommer spela. Att marknaden är tom är en sanning med modifikation. Ja, den kanske är skral för vår plånbok, vilket måste vara problemet oavsett vad HE säger. Det finns en marknad, och det finns en marknad även för lag som ligger pyrt till. HV har visat det.

Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
En gång i tiden tog vi denna typ av kriser på allvar. Vi lånade in för matcher för att täcka upp och vi visade att vi ville förändra saker. Nu ersätter vi inte ens säsongsskadade spelare. Vi är bara trötta och mätta. Allt som gjorde oss till en fräck och frisk fläkt är borta. Evertsson har tappat det. Det är tydligt. Är han i Frölunda mentalt . Han och Jörgen får snart göra plats för nytt blod, för deras bär rakt ner i HA.

En spelare som visade energi och spelade med ett jäkla självförtroende var Leo. Men givetvis får han inte spela något nu. Tydligen är alla övriga backar så enormt bra. Ironi. Han är gissningsvis snart nermald och förstörd i kvarnen.

Skickat från min iPhone med Tapatalk
Säg vad du gör och gör vad du säger !
Post Reply