Vem bryr sig om Prag ?
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Vem bryr sig om Prag ?
Chl är något för en förening när det går bra. Men nu bryr jag mig verkligen inte ett dugg.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Säg vad du gör och gör vad du säger !
Re: Vem bryr sig om Prag ?
Samtidigt vore det hardcore att åka ur SHL som Europamästare.
-
- c/o LL´s Forum
Har egentligen aldrig brytt mig om Prag. Men ser det som en möjlighet till öppet spel och förhoppningsvis fler mål. Spelarna kan sänka axlarna något med ett skönare grepp runt klubban.
Jag är mest rädd för skador…
Hockeyspelare ska spela hockey. De kan skada sig i alla möjliga situationer exempelvis på träning, vid bilkörning, sex (fråga inte), klättrar på en stege, halkar i badkaret osv. Jag vet att jag är ensam om den här uppfattningen, och att det känns surt varenda gång en av spelarna skadar sig. Och att det känns extra surt om de gör det på landslagsuppdrag eller i CHL, men om man är rädd för skador är nog inte hockey den rätta sporten.
Håller med till fullo. Andemeningen var att CHL inte är värt uppoffringen när vi ligger där vi ligger i SHL.Varanen wrote:Hockeyspelare ska spela hockey. De kan skada sig i alla möjliga situationer exempelvis på träning, vid bilkörning, sex (fråga inte), klättrar på en stege, halkar i badkaret osv. Jag vet att jag är ensam om den här uppfattningen, och att det känns surt varenda gång en av spelarna skadar sig. Och att det känns extra surt om de gör det på landslagsuppdrag eller i CHL, men om man är rädd för skador är nog inte hockey den rätta sporten.
Vad blir straffet för att lämna w.o? Bättre koncentrera allt på SHL.
Skickat från min SM-S901B via Tapatalk
If you have a problem - if no one else can help - and if you can find them - maybe you can hire: The A-team.
-
- c/o LL´s Forum
Spacek, Horák och Lajunen är en skapligt rutinerad centrallinje. Mot det matchar vi Rasmussen, McLaughlin och Strandberg. Första perioden förlorar våran trio på poäng.
-
- c/o LL´s Forum
Leo ser fin ut, jävla talang alltså.
Har väldigt svårt att se att han inte ska bli en given NHL-spelare inom något år
Har väldigt svårt att se att han inte ska bli en given NHL-spelare inom något år
-
- c/o LL´s Forum
Antagligen men först måste han bli ordinarie i VLH nästa säsong. Horak haltar ut innan Spacek drar Åhman och lättar in pucken. Strandberg nosar upp en retur och smäller in 1-1.
Hoppas han får speltid i SHL i år. Lakers har en tendens att bänka juniorer då det krisar lite. Han har väl inte fått en minut senaste veckan i SHL ?Svartvadet wrote:Leo ser fin ut, jävla talang alltså.
-
- c/o LL´s Forum
Robert till Rosén och 2-1 med 1:38 kvar.
Kul med vinst ändå. Prispengar från semifinal. Man kan ju hoppas på det
Inte ens med i landslaget längre.Svartvadet wrote:Leo ser fin ut, jävla talang alltså.