Instämmer helt. De glänste verkligen ikväll.StenhårtSlagskott wrote:En spelare som gjort stora framsteg den här säsongen är Rosén. Både poäng och i spelet.
Även Stjernborg har tagit steg.
Luleå - VLH 17/10 2024 kl.19.00
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
-
- Forumentusiast
Re: Luleå - VLH 17/10 2024 kl.19.00
https://x.com/LuleaHockey/status/184700 ... eEerQ&s=08
Den skulle nog Larmi tagit
Skickat från min SM-S901B via Tapatalk
Den skulle nog Larmi tagit
Re: Luleå - VLH [emoji[emoji638][emoji639][emoji[emoji6[emoj
I ärlighetens namn så fladdrar ingen tumme och det såg domaren.PutteA wrote:Du har så fel. Kolla reprisen i slowmotion så ser du att Giuttarys tumme fladdrar till. Klubban träffar rakt på tummen.Paskapää wrote:För att han filmar, slaget tog [emoji[emoji[emoji6
]
[emoji6
]][emoji
[emoji[emoji6
]
][emoji[emoji6
]
]]][emoji
[emoji[emoji6
]
][emoji[emoji6
]
]] cm under handsken rakt på klubban, sen börjar han vifta med handen som att han hade blivit träffad, han åkte just ut för det, filmning.
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
- Attachments
-
- VLH.jpg
- (38.73 KiB) Downloaded 653 times
-
- c/o LL´s Forum
Konstigt när du bara postar en frame 
Titta på videon så ser du.

Titta på videon så ser du.
Andra lags supportrar som är inne och trollar, hur kan det godkännas ? Finns ju ingen anledning att vara inne i ett annat lags forum och härja
Säg vad du gör och gör vad du säger !
Äh kan dom inte få komma och tjabba lite? Inte så att det här forumet överflödar av inlägg.
Förstår inte heller varför moderatorerna skulle censurera...
Är ni inspirerade av AIK-DIF? Man får bara hålla på ett lag?
Är ni inspirerade av AIK-DIF? Man får bara hålla på ett lag?
Roligt med diskussion. Har inget emot att andra lags supportrar är här och skriver.
Om man enbart är inne i ett forum för att trolla ser jag inte vitsen med det.
Lite trolleri måste vi klara av. Eller så tycker paskapää (skithuvud) verkligen att det inte var utvisning. Men med tanke på nicket så är han nog en shitlord. 

Ja, jag håller med (även om jag bad att få honom utslängd igår)Varanen wrote:Lite trolleri måste vi klara av. Eller så tycker paskapää (skithuvud) verkligen att det inte var utvisning. Men med tanke på nicket så är han nog en shitlord.
Sen är det ju fascinerande hur man kan tycka så olika… Man ser tydligt att klubban träffar handen men det ser inte ”skithuvudet”..?
Å andra sidan så tyckte VLK att F Ericssons matchavgörande utvisning mot Leksand var korrekt…
Till och med Leksingen själv sa i Falukuriren att han tappade skäret och att FE inte nuddade honom - men ändå så finns det alltså personer som tycker att utvisningen var ok…
Luleå - VLH 17/10 2024 kl.19.00
Nej, det tyckte jag inte om 25 utvisning. Jag sade, och håller fast vid, att så länge vi har ett Boxplay som förlorar matcher åt oss måste vi vara extremt noga och inte sätta oss i situationer där vi riskerar utvisningar från petiga domare. Många utvisningar har varit extremt petiga, men så länge det är som det är så måste vi förhålla oss till det snarare än att tycka domarna är kassa och synd om oss själva. Vi kan inte påverka domarna, hur dåliga de än är.Härmapan wrote:Ja, jag håller med (även om jag bad att få honom utslängd igår)Varanen wrote:Lite trolleri måste vi klara av. Eller så tycker paskapää (skithuvud) verkligen att det inte var utvisning. Men med tanke på nicket så är han nog en shitlord.
Sen är det ju fascinerande hur man kan tycka så olika… Man ser tydligt att klubban träffar handen men det ser inte ”skithuvudet”..?
Å andra sidan så tyckte VLK att F Ericssons matchavgörande utvisning mot Leksand var korrekt…
Till och med Leksingen själv sa i Falukuriren att han tappade skäret och att FE inte nuddade honom - men ändå så finns det alltså personer som tycker att utvisningen var ok…