Modo - VLH 27/2 2024
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Re: Modo - VLH 27/2 2024
En vinst är en vinst i alla fall. Skönt att det inte blev tredje raka torsken. Men vi måste bli mer påslagna om det ska bära långt.
-
- c/o LL´s Forum
Nu truppar vi mot andra raka på torsdagVaranen wrote:En vinst är en vinst i alla fall. Skönt att det inte blev tredje raka torsken. Men vi måste bli mer påslagna om det ska bära långt.

Ja, Östlund slarvar vi bort. Han ska vara i en ledande kedja. Han får ju inga lägen, därför att han har fel spelare runt sig.
Sylvegård M
McLaughlin
Ågren
Östlund
Kossila
Rieder
HG
Rosén
Blichfeld
Stjernborg
Lundberg
Sylvegård E
Ludde
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Sylvegård M
McLaughlin
Ågren
Östlund
Kossila
Rieder
HG
Rosén
Blichfeld
Stjernborg
Lundberg
Sylvegård E
Ludde
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
är, me det som är, så är det

Kommentarer överflödiga 

Säg vad du gör och gör vad du säger !
Hoppas grabbarna piskas med våt och tvinnad handduk i duschrummet efter det här. Så onödigt tapp. Känslan är att vi inte varit tillräckligt förbannade sedan landslagsuppehållets omstart. Glider runt där i tabelltoppen i dvala, mätta i tanken "att vi blir laget att slå" - Ja kanske - OM VI PADDLAR. Och lyckas bli lite ilskna.
Vårvintern är tung. Och nån jävel där uppe lyckas säkert hitta ett sätt att ge oss Luleå i kvarten
Vårvintern är tung. Och nån jävel där uppe lyckas säkert hitta ett sätt att ge oss Luleå i kvarten

Så är det. Modo-röven har rätt i en sak. Vårt lag saknar passion. Vi är snygga och skickliga, men hjärtat är inte med.
#smiskmedvåtochtvinnadhanddukkanfåenattvaknaurdvalan
#smiskmedvåtochtvinnadhanddukkanfåenattvaknaurdvalan