IKO-VLH 22/3
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
IKO-VLH 22/3
Akutskapar en tråd, matchen är redan igång
-
- c/o LL´s Forum
Re: IKO-VLH 22/3
Bra. Gynge smeker in en bredsida direkt 

Gänget
- Attachments
-
- 185E1EE6-85E3-402F-93C6-7F73E540E33F.jpeg
- (244.38 KiB) Downloaded 5951 times
-
- c/o LL´s Forum
Faktiskt helt otroligt att Andersson är med igen. Trodde jag aldrig.
Ordningen återställd. Gulligt att IKO utmanade tidigare under säsongen, men när vi inte har 75% av laget på skadelistan är det klasskillnad.
Och bara för att jag skrev ovan kommer vi börja lalla i andra.

-
- c/o LL´s Forum
[quote="Varanen"]Ordningen återställd. Gulligt att IKO utmanade tidigare under säsongen, men när vi inte har 75% av laget på skadelistan är det klasskillnad.
[/quote]
Ska vi ha en chans mot ett toppfyra lag i slutspel måste grabbarna kunna forsätta spela bra i 50-60 minuter. Bara att ösa på.
Sedan har vi så svagt boxplay så slipper vi det ser vi också bättre ut.

Ska vi ha en chans mot ett toppfyra lag i slutspel måste grabbarna kunna forsätta spela bra i 50-60 minuter. Bara att ösa på.

Sedan har vi så svagt boxplay så slipper vi det ser vi också bättre ut.
Kanske inte så länge.StenhårtSlagskott wrote:Faktiskt helt otroligt att Andersson är med igen. Trodde jag aldrig.

Är det inte en huvudtackling på Peter Andersson ?
Krutil är som en liten junior på 1-2
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Krutil är som en liten junior på 1-2
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Säg vad du gör och gör vad du säger !
Hoppas vi kan stå upp nu när IKO höjt det fysiska spelet. Vi vet ju att det är vår kryptonit. Något vi måste klara av om slutspelet ska bli roligt.
-
- c/o LL´s Forum
Koivisto eller Andersson måste komma tillbaka. Behövs en defensiv back till.
Forslund 3-1. Viktigt
Forslund 3-1. Viktigt

Psykologiskt oerhört viktigt. Gott Forslund! Deras keeper släppte världens största lucka, men det förtar inte insatsen. Hitta luckor är vad målskyttar gör.
Vi kan inte ta in cooper nästa år om ryktet stämmer. Med handväskan i hand släpper han förbi Forslund som avslutar snyggt. Juniormässigt av cooper.
-
- c/o LL´s Forum
Mot forslund vill du ta lite extra djup för att trycka ut. Lite dålig gap control. Men normalt ska ju målvakten stöta bort den.Dansun wrote:Vi kan inte ta in cooper nästa år om ryktet stämmer. Med handväskan i hand släpper han förbi Forslund som avslutar snyggt. Juniormässigt av cooper.
Last edited by StenhårtSlagskott on 22 March 2022, 20:33, edited 2 times in total.
Hoppas LHC kan hålla ut mot Örebro. Slår man inte LHC förtjänar man inte vara topp6. Borde vara en regel i regelboken. 

Finsång av lakerssupportrarna!
Total dominans nu
Man vet att det går bra när ingen gnäller här 

Det finns ju gott om syltryggar som bara slickar uppåt utan att ifrågasätta saker och ting. Känner du dig träffad? 

Haha ditt patetiska kryp Kloker. Underbart att du hatar ditt lag mer än motståndarna. Försvinn
Du är underbar min lilla pussgurka. Din FJANT. 

PP i 3s. Varför dra ut på det!
'GYNGIS' han kunde slickat på 30 baljor om inte #87 gått sönder. Vore tjänstefel av honom om han byter ner sig till Solna i höst. När där är kräm kvar.
Så skönt att kunna ringa in kvarten. Inga dystopiska spekulationer om haveri. Bara ren och skär slutspelshockey. Och vi VET att vi har en HC livsfarlig när han får hugg på den här positionen.
Häftigt om det blir mot Roger. Jag skulle älska om det blir Roger.
Så skönt att kunna ringa in kvarten. Inga dystopiska spekulationer om haveri. Bara ren och skär slutspelshockey. Och vi VET att vi har en HC livsfarlig när han får hugg på den här positionen.
Häftigt om det blir mot Roger. Jag skulle älska om det blir Roger.
Hade ju varit helt fantastiskt om vi nollade FBK på torsdag och Örebro tar tre poäng mot Skellefteå så att Örebro går om på målskillnad.
STORA ANRIKA FÄRJESTAD MED NOLL SM-GULD PÅ TIO ÅR SOM STORSATSAR SÄSONGEN 21/22 OCH KAN INTE ENS KLARA AV TOPP 6.
STORA ANRIKA FÄRJESTAD MED NOLL SM-GULD PÅ TIO ÅR SOM STORSATSAR SÄSONGEN 21/22 OCH KAN INTE ENS KLARA AV TOPP 6.
Ja, men det vore väl fan om fbk - för första gången på hela säsongen - skulle klättra upp på kvartsfinalplats den allra sista omgången…
Hoppas det svindyra och självgoda lyxbygget åker i play in!!!
FBK har en ny tränare som inte har en aning om hur Sams spelfilosofi fungerar. Har hört ett flertal coacher jämra sig i presskonferenser/intervjuer att dom inte riktigt vet hur dom ska coacha mot ett lag som Växjö, och då har dom ändå mött oss X antal ggr.Härmapan wrote:Ja, men det vore väl fan om fbk - för första gången på hela säsongen - skulle klättra upp på kvartsfinalplats den allra sista omgången…
Så det e lugnt. 5-0 vinner vi med
Skickat från min SM-A515F via Tapatalk