Men nu är Sveriges sämsta publik tillbaka och dif kan ju inte garantera säkerheten för vare sig spelare eller funktionärer - så det finns inte en domare i hela världen som vågar döma opartiskt där…
Medgångssupportrarna i snoppholm lyckas bara fylla halva hovet i en stad med miljoner invånare. Är inget att bekymra sig om. Spelar Växjö som senast får Djurgården anpassa sig och gaphalsarna tystnar rätt snabbt
SAIK:s tyskar är tillbaka på svensk mark så förutsätter att även Rieder är det.
Bra att få in lite ytterligare spets så Gynge, Lycksell och Rosén inte måste bära oss match efter match.
Det blir intressant att se om VLH fortsätter på samma spår som senast. Tre raka mot DIF denna säsong. Låt mig föregå Cmores experter och fråga om domaren kommer att missgynna DIF även ikväll.
Minns inte riktigt varför Cederqvist lämnade VLH, men så här i efterhand känns det som ett misstag att han inte blev kvar? En riktigt arbetshäst.
noneedforaname wrote:Det blir intressant att se om VLH fortsätter på samma spår som senast. Tre raka mot DIF denna säsong. Låt mig föregå Cmores experter och fråga om domaren kommer att missgynna DIF även ikväll.
Minns inte riktigt varför Cederqvist lämnade VLH, men så här i efterhand känns det som ett misstag att han inte blev kvar? En riktigt arbetshäst.
Han var inte den spelaren då. Han behövde ett miljöombyte såsom många spelare behöver under sin karriär.
Jag ser faktiskt inte det som en större förlust. Han hade högre tankar om sig själv i hierakin när han var här men då var han enligt mig en ensidig botten 6-spelare.
Få se om Ben Thomas plockar mest minuter av alla backar i den här matchen också. Sist spelade han mer än Joel till och med så Sam och gänget verkar gilla honom.
Eller har förstått att en sådan spelare behöver minuter för att få fram sitt bästa jag.
Det handlar nog mest om skam. Man skäms över den roster man tvingas genomlida i år, och nya - av andra klubbar ratade - pjäser vill man se SHL-mässiga innan man erkänner värvningens existens. Smart. Det är så du håller jobbet som SC i ett kvartsekel.
StenhårtSlagskott wrote:Bra spelförståelse av randiga med det stora straffet på den
Jag håller faktiskt med. Det där är väldigt dålig känsla för spelets idé. Detta är en närkampssituation där båda spelarna håller i varandra. Stjernan blir hängande efter och försöker ta sig in framför. Utvisning 2 min alla dar i veckan, men GM och säkerligen avstängning är för jävla dålig känsla för spelet från både domare och snart även DN.
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
Med Lakers-ögon inbillar jag mig att Stjernborg sätter ut benet mer för att hitta balans efter att Djurgårdsspelaren sätter upp sin klubba i magen på honom, men det är mest bara mitt sätt att sova lugnt om nätterna.
hockey spelas på is, inte konstigt om spelare blir kalla ibland
Flanders wrote:Med Lakers-ögon inbillar jag mig att Stjernborg sätter ut benet mer för att hitta balans efter att Djurgårdsspelaren sätter upp sin klubba i magen på honom, men det är mest bara mitt sätt att sova lugnt om nätterna.