Säsongens skönaste seger. Bra genomförd match. Åhman bäst på isen.
Rögle-VLH
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Re: Rögle-VLH
Så j-a enkelt!
Säsongens skönaste seger. Bra genomförd match. Åhman bäst på isen.
Säsongens skönaste seger. Bra genomförd match. Åhman bäst på isen.
Do you even looksmaxx, bro?
Re: Rögle-VLH
Inget lag kommer slå Växjö i bäst av sju. Se till att gå till Kvartsfinal nu bara
Re: Rögle-VLH
Jag lyfter på hatten för hela laginsatsen, såg mycket bra ut! Åhman får gärna fortsätta så här, då har jag inget
att klaga på!
Skickat från min iPhone 6.0 via Pekfingret.
Re: Rögle-VLH
Så gott. God nattsömn.
Re: Rögle-VLH
Skönt att soporna lyckades kukspela till sig några poäng!
Det är viktigt med lite självförtroende inför det negativa kvalet som väntar…
Det är viktigt med lite självförtroende inför det negativa kvalet som väntar…
Re: Rögle-VLH
Vi vann inte en närkamp i första perioden mot BIF. Men från period 2 i den matchen och framåt är vi som ett helt nytt lag. Otroligt mycket mer tjofräs i allt vi gör. Den som höll talet i omklädningsrummet efter första i Gävle är ett geni. Hoppas det bandades för han kan bli miljardär.
Do you even looksmaxx, bro?
-
StenhårtSlagskott
- c/o LL´s Forum
- Posts: 5806
- Joined: 18 December 2016, 18:31
Re: Rögle-VLH
Från 17 insläppta på tre matcher till 1 insläppt på två matcher. Så förlorarar vi inte med 0-16 kommande match är vi på rätt väg.
Re: Rögle-VLH
Skönt att ha fel ibland. Otroligt härligt att se viljan hos alla spelare idag. Man hade bestämt sig och då brukar det går bra. Som du säger ödlan, från period 2 i lördags och framåt har nått hänt. Hoppas detta nu är något som vi får vänja oss vid, så man inte åter faller tillbaka i gamla spår. Jag lyfter på hatten idag! Jag trodde inte en jävla sekund på detta!!!!!! 


Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro



Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
är, me det som är, så är det
-
StenhårtSlagskott
- c/o LL´s Forum
- Posts: 5806
- Joined: 18 December 2016, 18:31
Re: Rögle-VLH
Reider utslagen ur OS och kommer förhoppningsvis vara spelklar till torsdag. Någon som hört något om han hinner hem?
-
StenhårtSlagskott
- c/o LL´s Forum
- Posts: 5806
- Joined: 18 December 2016, 18:31
Re: Rögle-VLH
I Sverige? Nä, Ska det inte vara sålänge han inte testar positivt.Dannedd wrote:Är det ingen karantän?
Re: Rögle-VLH
Covid klassas inte som samhällsfarlig sjukdom i Sverige längre!StenhårtSlagskott wrote:I Sverige? Nä, Ska det inte vara sålänge han inte testar positivt.Dannedd wrote:Är det ingen karantän?
Det är klart att han inte spelar om han är sjuk - men det är ju samma med halsfluss eller vad som helst!