VLH - Frölunda 21 okt 2021
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
-
- c/o LL´s Forum
Re: VLH - Frölunda 21 okt 2021
Folk lär sig aldrig att försäsong är försäsong... Han är NHL-mässig på så många sätt. Vi har inte ens sett han i sin toppform än.
-
- c/o LL´s Forum
Ja, men nu spelar Nätet inte med #87. Att få igång fler linor är viktigt
Gillar att laget inte släppt mer än två mål bakåt. Då finns alltid chansen att vinna
Gillar att laget inte släppt mer än två mål bakåt. Då finns alltid chansen att vinna

Njut, han kommer att sluta utlånad till Troja !!!Härmapan wrote:1,4 nu - vi väntar alla på lyftetHärmapan wrote:Nä, han snittar bara 1,3 poäng per match…vlk wrote:Tyvärr tror jag inte Nättinen lyfter
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Det är alldeles för dåligt!
Säg vad du gör och gör vad du säger !
Säkert har jag förmodligen helt fel om Nättinen. Lika fel som jag hade om kieskinen. Och ingen är gladare än mig om det är så.
-
- c/o LL´s Forum
Bara det faktum att du stavar en Lakers-legend vid namn Kiiskinen som Kieskinen - det säger tyvärr allt...
-
- c/o LL´s Forum
Tycker förresten vi pratat alldeles för lite om Reider! Märks han varit på liten rink ett bra tag, men han besitter en väldigt fin kvalité som kommer vara Guld värd framåt våren. Inte minst hans sätt att gå in i närkamper till 110%.
1 poäng på 2 matcher…????Svartvadet wrote:Tycker förresten vi pratat alldeles för lite om Reider! Märks han varit på liten rink ett bra tag, men han besitter en väldigt fin kvalité som kommer vara Guld värd framåt våren. Inte minst hans sätt att gå in i närkamper till 110%.
Snubben är helt slut!
RiederSvartvadet wrote:Tycker förresten vi pratat alldeles för lite om Reider! Märks han varit på liten rink ett bra tag, men han besitter en väldigt fin kvalité som kommer vara Guld värd framåt våren. Inte minst hans sätt att gå in i närkamper till 110%.

-
- c/o LL´s Forum
Haha, jag har uttalat hans namn helt tokigt mao...
Jo, det säger väl allt, vad som nu ingår i det.Svartvadet wrote:Bara det faktum att du stavar en Lakers-legend vid namn Kiiskinen som Kieskinen - det säger tyvärr allt...
Det säger alltbratsson wrote:RiederSvartvadet wrote:Tycker förresten vi pratat alldeles för lite om Reider! Märks han varit på liten rink ett bra tag, men han besitter en väldigt fin kvalité som kommer vara Guld värd framåt våren. Inte minst hans sätt att gå in i närkamper till 110%.

-
- c/o LL´s Forum
Touché

Tomas Kieskinen var ju i samma kedja som Roger Rosgren och Ritvard Jynje

Tomas Kieskinen var ju i samma kedja som Roger Rosgren och Ritvard Jynje