Kvf 4 : FBK - VLH 14/4
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Re: Kvf 4 : FBK - VLH 14/4
Det hade vi. Men de hade inte behövt slösa energi på att slå ut sunklag 9-10 och hade kanske kunnat bjuda på bättre motstånd. Som systemet är nu så gynnar det lag 1-2 i serien. Man behöver inte ge de extra fördelar. Både vi och RBK hade vunnit våra kvartar ändå, men...
-
StenhårtSlagskott
- c/o LL´s Forum
Du är något på spåren. Framförallt hade det kunna bli bäst av sju i alla stegen vilket skulle kännas lite mer äkta.
-
Svartvadet
- c/o LL´s Forum
Mja, tycker minnet är lite väl kort nu?Varanen wrote:Det hade vi. Men de hade inte behövt slösa energi på att slå ut sunklag 9-10 och hade kanske kunnat bjuda på bättre motstånd. Som systemet är nu så gynnar det lag 1-2 i serien. Man behöver inte ge de extra fördelar. Både vi och RBK hade vunnit våra kvartar ändå, men...
Vi mötte MIF 16/17 i Kvartsfinal. Då vann vi serien och de kom åtta - hur slutade det? 4-2 till MIF.
Han bröt foten för en tid sedan och blir borta resten av säsongen.StenhårtSlagskott wrote:Fyra tar de inte. Men kan ju hoppas på två så de får slita lite.
Glenn Gustafsson i örebro ska väl till växjö. Undra om det kommer påverka matchandet.
Skickat från min iPhone 6.0 via Pekfingret.
Jag vill inte vara den positiva grabben i gänget men än så länge gör vi det bättre än säsong 17/18 då vi förlorade en match mot Brynäs. 

Nej, det kan man verkligen ingen beskylla dig för att vara. Din jinxade senaste svarshistorik är facit på det. Du och VLK (svänger mer med sina inputs under match än vad en flaggstång svajar under en Tsunami) har gett många skratt det ska jag ger er.bratsson wrote:Jag vill inte vara den positiva grabben i gänget men än så länge gör vi det bättre än säsong 17/18 då vi förlorade en match mot Brynäs.
Hahaha, kul att fanatismen roar någonKloker wrote:Nej, det kan man verkligen ingen beskylla dig för att vara. Din jinxade senaste svarshistorik är facit på det. Du och VLK (svänger mer med sina inputs under match än vad en flaggstång svajar under en Tsunami) har gett många skratt det ska jag ger er.bratsson wrote:Jag vill inte vara den positiva grabben i gänget men än så länge gör vi det bättre än säsong 17/18 då vi förlorade en match mot Brynäs.
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Säg vad du gör och gör vad du säger !
Hehe men kom igen.... Hur har laget spelat?Kloker wrote:Nej, det kan man verkligen ingen beskylla dig för att vara. Din jinxade senaste svarshistorik är facit på det. Du och VLK (svänger mer med sina inputs under match än vad en flaggstång svajar under en Tsunami) har gett många skratt det ska jag ger er.bratsson wrote:Jag vill inte vara den positiva grabben i gänget men än så länge gör vi det bättre än säsong 17/18 då vi förlorade en match mot Brynäs.
Legat under med 3-0 och spelat skit för att gå ikapp och om fast man fortfarande inte spelet briljant.
FBK blev till och med utspelade av Malmö stundtals så dom kanske inte är så bra som dom ger sken av utan det är vi som inte är så bra egentligen?
Vilket som... Det lär vi märka mot Örebro.
Tar vi bort Kovacs så kommer Emil Larsson, tar vi bort Emil Larsson så kommer Abols, och tar vi bort Abols så kommer Rendulic.
Det här blir den riktiga värdemätaren.
Svartis ska man inte heller förringa. Den sammansatta slupspelstron på laget är att VLH bara har tur. Orättvisa vinster.
Brattis, VLK och Svartis. Vilket GÄNG!
DreamteamKloker wrote:Svartis ska man inte heller förringa. Den sammansatta slupspelstron på laget är att VLH bara har tur. Orättvisa vinster.

-
Svartvadet
- c/o LL´s Forum
Nej, jag vidhåller att spelet inte håller den nivån som det ska.Kloker wrote:Svartis ska man inte heller förringa. Den sammansatta slupspelstron på laget är att VLH bara har tur. Orättvisa vinster.
Sedan fattar jag att det var längesedan någon antastade zinkspannen på ditt hufvud, men tvenne fel gör ingalunda rätt. Ögnar man igenom dina alster, så kan man klargöra en sak - du har ett Hockey-IQ som är synonymt med Tomas Kempe. Två losers, med noll självinsikt.
Grattis, du är officiellt sämre än U13.
Oj, den satt där den skulle.
Bullseye!
Bullseye!
-
Svartvadet
- c/o LL´s Forum
Nejdå, du som är 100% ovidkommande 
Tung förstakedja !!!bratsson wrote:DreamteamKloker wrote:Svartis ska man inte heller förringa. Den sammansatta slupspelstron på laget är att VLH bara har tur. Orättvisa vinster.
Jag e inte alls bitter och avundsjuk...
Ge mig vänsterbacksplatsen åtminstone.
Reserv i hemmet ! Rings in vid behovVaranen wrote:Jag e inte alls bitter och avundsjuk...![]()