Uttagna är
målvakt Tobbe Loodh
Per Bengtsson
Martin Dunhoff
Oskar Eriksson
Anders Conradsson
Andreas Jakopsson
Marcus Heiman
Per Lind
Martin Strandberg
Tobias Karlsson
Christer Bengtsson (förhinder)
Hans Anderzon
Last edited by Roger on 9 February 2004, 20:44, edited 1 time in total.
Jag har hört att Karl Tobiasson kommer att vara med ikväll och är detta ryktet sant så kommer vi ju att vinna lätt, men som sagt jubla inte nu för det är väldigt osäkert om han är på det humöret än?
Han pytsade ju 3 kassar sist och lär ju göra minst 5 ikväll om han e med men man vet aldrig?
Vi har försökt få tag i Karl Tobiasson för en "inför matchen"-intervju, men han har inte funnits anträffbar. Han var het senast och hans humör var mer stabilt än någonsin. Är han på samma humör ikväll, så tror jag han pytsar ett par mot North Stars.
Norregård kommer nog även att representeras på läktarn...
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
Med den attityden kommer man långt i hockeyvärden Hoppas bara han orka resa sig om ni nu råkar förlora .Vilket jag hoppas på att ni inte gör .Lycka till alla glada spelare å publik.
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.