Lakers Luleå
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Re: Lakers Luleå
Han sa något om att det var starkt att 3 kedjor av filmare lyckades vinna
Hmm...trodde jag hörde fel. Idag var det väl bara situationen med RR där kommentatorn menade att det måste vara en tvåa åt någon. Kan han blivit så sur för det? Tränarna är verkligen psykfall direkt efter matcherna.
Han var nog så sur på Melart att han var tvungen att få ur sig det på något sätt.

Han var nog så sur på Melart att han var tvungen att få ur sig det på något sätt.
-
- c/o LL´s Forum
Patrik W och Bulan har ju kallat Lakers filmare tidigare, så var väl någon gammal pik Sam fick fram i huvudet där. Kul att se lite känslor.
RRs utvisning är möjligtvis diving, men ingen utöver det va?
Bulan - ja, men har verkligen Patrik W kallat VLH för filmare? Låter inte riktigt troligt. Om inte annat så är kommentatorerna nog för rädda om sitt jobb hos Cmore.
-
- c/o LL´s Forum
Det var ju en solkar tripping. Lika solklar som växjös höga klubba som touchar hjälmen och luleåspelaren tar sig för munnen.
Han sade inte att det inte var utvisning, utan att det RR föll på ett sätt som bör ge honom en tvåa om det inte var utvisning i situationen. Inget att bli sur för.
Patrik sade ju efter reprisen att det var en tripping på RR.Varanen wrote:Han sade inte att det inte var utvisning, utan att det RR föll på ett sätt som bör ge honom en tvåa om det inte var utvisning i situationen. Inget att bli sur för.
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Säg vad du gör och gör vad du säger !
Hur som helst; mycket ovanligt att Sam ballar ur. Nu gjorde han det
Då återstå ryktet att Patrik W kallat VLH för filmare tidigare eller min teori att coach Hallam lackade på att Patrik W öste beröm över Melart och att han inte var sugen på det snacket när han fortfarande hade hans utvisning på näthinnan.
Spännande mysterier så här på lördagskvällen.

Jag tror inte Patrik W sagt det. Han känner jag har ett gott öga till LakersVaranen wrote:Då återstå ryktet att Patrik W kallat VLH för filmare tidigare eller min teori att coach Hallam lackade på att Patrik W öste beröm över Melart och att han inte var sugen på det snacket när han fortfarande hade hans utvisning på näthinnan.
Måste dryfta 3-2 målet , var det en inövad variant vi såg med Persson, calow och Rosen inblandade. Den omställningen såg faktiskt inövad ut
Förmodligen Peter Anderssons sista match i Lakers?.....
Bra kille men skadar sig hela tiden.
Riktigt synd
Bra kille men skadar sig hela tiden.
Riktigt synd

-
- c/o LL´s Forum
Nej, jag syftar mer på att han kanske inte sagt "Lakers är filmare". Däremot har han ju varit väldigt oskön när han sagt "Ja, Sam, tycker du inte att Shinnimin faller lite lätt här" etc?Varanen wrote:Då återstå ryktet att Patrik W kallat VLH för filmare tidigare eller min teori att coach Hallam lackade på att Patrik W öste beröm över Melart och att han inte var sugen på det snacket när han fortfarande hade hans utvisning på näthinnan.
Men jag vet inte fulla svaret, bara ren spekulation. Var lite udda sätt att bli arg på.
Jag var i arenan idag och jag skulle kunna tänka mig en anledning till att Hallam var sur. Jag har nog aldrig sett och hört ett lag skrika och gorma vid varenda situation som Bulans grabbar. Helt sanslöst. Tror t.o.m att Lakersspelarna hade lite kul åt det i slutet av matchen för stod några upp i Lakers bås och skrek så fort nått hände sen skrattade dom.
Luleåspelarna skrek som stugna grisar så fort någon slog på en Luleåklubba.
Luleåspelarna skrek som stugna grisar så fort någon slog på en Luleåklubba.
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
är, me det som är, så är det

-
- c/o LL´s Forum
Känns som vi kan räkna bort Peter Andersson resten av säsongen, tyvärr.
Bygger det på reprisen och vad Hallam säger.
Bygger det på reprisen och vad Hallam säger.
-
- c/o LL´s Forum
Vill bara återigen säga detta: Erik Källgren!
Han har den där x-faktorn. Det där helt speciella lugnet.
Han kommer spela i NHL, det är bara en tidsfråga. Det är en njutning att kolla på!
Han kommer spela i NHL, det är bara en tidsfråga. Det är en njutning att kolla på!
-
- c/o LL´s Forum
Han var bra men han ska nog prestera när det gäller och över tid. Lika bra som han är nu, lika svag var han förra året. Gäller att han och växjö växer mer.Svartvadet wrote:Vill bara återigen säga detta: Erik Källgren!
Fast han var inte svag förra säsongen. En av de bästa i finska ligan. Han var svag i vårt psykpatient lag vi hade förra säsongen. Snarare ett friskhetstecken.

-
- c/o LL´s Forum
Den kommentaren saknar noll logik dock...StenhårtSlagskott wrote:Han var bra men han ska nog prestera när det gäller och över tid. Lika bra som han är nu, lika svag var han förra året. Gäller att han och växjö växer mer.Svartvadet wrote:Vill bara återigen säga detta: Erik Källgren!
"Lika mycket poäng som Calof gjort i VLH, lika lite poäng gjorde han i SAIK"

-
- c/o LL´s Forum
Jaså?
Inte konstigare än att dela ut spadar i nhl för att spelare gjort några stabila matcher tidigt på säsongen i SHL väl.
Växjö har något spännande på gång och kjelle är endel av det. Mer kommer.
Inte konstigare än att dela ut spadar i nhl för att spelare gjort några stabila matcher tidigt på säsongen i SHL väl.
Växjö har något spännande på gång och kjelle är endel av det. Mer kommer.