Växjö Lakers-Skellefteå Semi 4 av 7
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Växjö Lakers-Skellefteå Semi 4 av 7
Bara bryta ihop o ta nya tag imorgon i Vida Arena
Hockeybussen till Malmö 28 oktober mindre än 90 platser kvar
Re: Växjö Lakers-Skellefteå Semi 4 av 7
Hoppas inte luften gick ur laget. Det såg så ut
Skickas från min iPhone via Tapatalk
Skickas från min iPhone via Tapatalk
Säg vad du gör och gör vad du säger !
Tror de kommer vara riktigt revanschsugna imorgon. Först till fyra gäller. Kämpa!
Skickat från min SM-G920F via Tapatalk
Skickat från min SM-G920F via Tapatalk
If you have a problem - if no one else can help - and if you can find them - maybe you can hire: The A-team.
Ja, saik har ju som sagt sett bleka ut i de två första matcherna...
Låt oss hoppas att det var vi som gick ner oss nu senast och inte de som fått upp flåset...
Låt oss hoppas att det var vi som gick ner oss nu senast och inte de som fått upp flåset...
Är ni nått laddade ikväll? Eller har ni gett upp?
Hockeybussen till Malmö 28 oktober mindre än 90 platser kvar
-
- Forumdemon
Känner mig uppgiven men det blir att skrika och härja på så gott det går ändå från kanten, har ju blivit positivt överraskad förr
Gett upp? Jag är toktaggad i alla fall. Slutspelshockey är det roligaste som finns. Som bonus om vi vinner ikväll är ytterligare en hemmamatch, vilket innebär kosing, vilket innebär ett bättre lag nästa säsong.
Dessutom finns alltid chansen att flinollen Jimmie E eller någon annan skoteråkare får skäggstubbet gnuggat. Bara det.
Dessutom finns alltid chansen att flinollen Jimmie E eller någon annan skoteråkare får skäggstubbet gnuggat. Bara det.

-
- Forumdemon
http://norran.se/hockeybloggen/bloggen- ... ser-565439 Jimmie E är förmodligen inte med, ingen är gladare än jag.Varanen wrote:Gett upp? Jag är toktaggad i alla fall. Slutspelshockey är det roligaste som finns. Som bonus om vi vinner ikväll är ytterligare en hemmamatch, vilket innebär kosing, vilket innebär ett bättre lag nästa säsong.
- Kenny jönsson
- Forumamatör
Ikväll kör vi över skoter raggarna med 4-1
och det bästa är att Jimmy jag trillar in i målvakten Ericsson inte är med utan får sitta hemma och fälla en tår efter en total överkörning 

"Lakershjärta71 skrev"Jag är inte helt övertygad om att vi behöver Rasmussen i laget. Jag tycker han är överskattad och det håller nog flera med mig om också.
-
- c/o LL´s Forum
Ett skott på mål....
Men 18 avsågade klubbor...ett skämt.
Tur att vi har förstakedjan för andrakedjan(Leino) kommer ingenstans!
HÅLL DETTA NU BOYS! 

Fy fan VAD UNDERBART!
6 TO GO
6 TO GO
- Kenny jönsson
- Forumamatör
Okej jag hade fel på resultatet men är nöjd ändå 

"Lakershjärta71 skrev"Jag är inte helt övertygad om att vi behöver Rasmussen i laget. Jag tycker han är överskattad och det håller nog flera med mig om också.
Jag har träningsvärk efter att ha spänt mig hela matchen. Fyfan vad nervöst. Hur vi lyckades vända detta övergår mitt förstånd men jag nöjer mig med att säga att det var helt jävla underbart 

Status på Torpet?
Skickat från min SGP321 via Tapatalk
Skickat från min SGP321 via Tapatalk
If you have a problem - if no one else can help - and if you can find them - maybe you can hire: The A-team.