Jani Lajunen
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
-
- Styrelsen Lakers Lakejer
Re: Jani Lajunen
Precis, det är ljumskarna det är problem med. Det är samma typ av skada som Reddox har haft hos oss. Kan ta lång tid kan också bli bra snabbt... Den enda rehabben är att cykla...
" Jävla Moped" :D
" Det Är Tajt " ;)
" Det Är Tajt " ;)
Ryktas till finska Tappara till nästa säsong http://www.iltasanomat.fi/sm-liiga/art- ... 88546.html
[img]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/5/51/Flag_of_sm%C3%A5land.svg/120px-Flag_of_sm%C3%A5land.svg.png[/img] ©
I have come here today to chew bubblegum and kick ass... and I´m all out of gum
I have come here today to chew bubblegum and kick ass... and I´m all out of gum
Har sagt det förut och säger det igen karln är EUROPA BÄST på det han gör finns ingen på denna sidan pölen som kan matcha honom. Han är dessutom justerad och kan inte prestera till 100%, om inte H.E gör allt som står i hans makt för att förlänga begår han sitt livs misstag.
Måste finnas utrymme att låta han opereras och att hoppas att det blir bra denna gången då han påvisar sådan klass som justerad.
Måste finnas utrymme att låta han opereras och att hoppas att det blir bra denna gången då han påvisar sådan klass som justerad.
Vem fan är Måtta och varför skall jag dricka med honom?
Tyvärr är Lajunen redan förlorad. Han åker hem till Finland och Tappara.
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
är, me det som är, så är det

Efter artikeln i kvällspressen den 29 januari har det varit tyst om den saken. Kontrakt skrivna under brinnande säsong, och när nuvarande klubb fortfarande är i spel, pratas det givetvis inte särskilt högt om. Men jag börjar undra. Motsvarigheten till Hemnet finns även i Finland. Vad jag försöker säga är att silly-mumlet borde höras mer. För inte kan det väl vara så att agenten gärna vill sätta press genom en strategisk läcka? 

Tror de finska spelarna brukar vara noga med att ha "out" från NHL, KHL, NLA och SHL så än kan man hoppas.
Vem fan är Måtta och varför skall jag dricka med honom?
Sanny Lindström ansluter sig idag till hyllningskören: Artikeln. Undra vem SHL-tränaren är som SL pratat med? Vid närmare eftertanke anser nog de alla samma sak.
Jani Lajunen ger en intervju efter att ha "låst" Luleå. En otroligt skicklig hockeyspelare.
Men sedan drog han ner hockeybyxorna och lät luleåiterna förlusta sig på hans kropp. Luleå vidare, Lajunen ont i själ och rövhål.