Idag ser vi till att slå decibelrekord. Om alla tar sitt ansvar och gör sitt yttersta så ska fan Vida skaka idag. Sjung med i ramsor, klappa händerna, hoppa och skrik, bua åt motståndare och tveksamma domslut. Vi ska sätta press som fan på allt och alla i vår borg. Nu jävlar kör vi!!!
Haha, det var nästan lika kul som Expressens tappra försök att ranka SHL 15/16 i april innan årets serie är slut. Idétorkan måste vara total på den redaktionen
Människor som inte brinner för nåt existerar förvisso, men lever knappt.
Radio Kronoberg, nåt vi alla kan skämmas över.
Ojj nu skriver LH71 t.o.m positivt, finns det inget och gnälla på? Expressen och AB=skvallertidningar. Det var skönt o få vila hjärtat lite denna match och bara njuta, hoppas på snabbt slut på semin med vinst nästa.
Överallt så vill frölundaiter påpeka vilket köpelag Lakers är och hur duktiga de är på att få fram egna produkter. Därför tog jag mig tiden att gå in på EP för att stämma av hur många egna produkter de egentligen har. Kan konstatera att det finns några från göteborgsområdet i truppen men enligt EP så har inte en enda Frölunda som modersklubb
Något att kontra med när man tröttnar på köpelagsdebatten
Otroligt bra genomförd match. Viktigt att två av våra tilltänkta stjärnspelare kliver fram. Jag tänker på Nihlstorp och Kiiskinen. Den sistnämnde får inte överraskande mer utrymme mot Frölunda. Örebro körde otroligt hårt och tätt på honom. Larsson förtjänar ett omnämnande. Stabil och fungerar utmärkt med Varakas.