Här sprider vi, ventilerar och bekräftar de rykten som uppstår i samband med de olika lagens spelarförluster och värvningar.
Moderators: AHammarstedt , Klonis , PutteA , Moderator
vlk
c/o LL´s Forum
Anders83 wrote: sista målet munroe släpper är HORRIBEL . Släppa förstastolpen vid tekning jo jag tackar jag .
Rankad 11 var han inför matchen igår och det är vår FÖRSTA målvakt. Hoppas han höjer sig !!!
Vilken ranking har modig ?
Sent from my iPhone using
Tapatalk
Säg vad du gör och gör vad du säger !
Daste
Forumdemon
Tycker mig ana att han släpper in många mål när skotten kommer högt på plocken. Han kommer inte upp med handen ordentligt utan rycker med axeln istället, vilket inte är så värst optimalt.
Samtidigt värvar Luleå Mark Owuya för att stärka upp på målvaktssidan. Uppenbarligen finns det bra målvakter på marknaden men Lakers verkar vilja avvakta och hoppas på de kort man har på hand. Det bekymrar mig.
Orange
Forumamatör
vlk wrote: Anders83 wrote: sista målet munroe släpper är HORRIBEL . Släppa förstastolpen vid tekning jo jag tackar jag .
Rankad 11 var han inför matchen igår och det är vår FÖRSTA målvakt. Hoppas han höjer sig !!!
Vilken ranking har modig ?
Tapatalk
Utgår man från Starkbaum och Tarkki som förstamålvakter i sina nya lag så har Växjös förstemålvakt bara Örebros bakom.
Modig har bara sparkade Belissimo bakom sig av alla målvakter.
Växjö släpper till minst antal skott per match men får 89,06% räddningar.
vlk
c/o LL´s Forum
Vi ligger femma i serien trots usla målvakter med andra ord
Tapatalk
Säg vad du gör och gör vad du säger !