VLH - LHC måndag 3 mars 2014
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
VLH - LHC måndag 3 mars 2014
Är inställd på en tuff match i morgon eftersom LHC har så mycket att spela för. I bakhuvudet finns en match som går av stapeln uppe i Skellefteå kraft arena. Då inte BIF lyckades hålla fokus linan ut i fredags så får vi i stället lita på att SAIK är heltända inför uppgiften. Jag hoppas att avståndet till FHC inte är mer än 2 poäng i morgon kväll. Jag vet att kapaciteten finns. Med en heltänd Lassila tillbaka (Ja, Munroe har gjort ett bra jobb) i kassen ? och ett heltaggat VLH så blir det vinst över Melins drängar.
Stolt supporter av Smålands stolthet - VLH
Re: VLH - LHC måndag 3 mars 2014
När det nu börjar närma sig slutspel vill man bara att formen skall hålla i sig och att man inte drar på sig några skador. Robben bör väl få nån match innan slutspelet annars blir det nog svårt att växla upp. Fullt ös!
Människor som inte brinner för nåt existerar förvisso, men lever knappt.
Radio Kronoberg, nåt vi alla kan skämmas över.
Berglund avstängd.
Japp, Lassila står. #92 åxå tillbaka, #24 och #50 spelar inte.
Härlig stämning i hallen idag!... inte? undrar vad det kan bero på 

Växjö: Europas Orangeaste Stad
Jodå, det var rätt ok trots lite avslagen match.
Människor som inte brinner för nåt existerar förvisso, men lever knappt.
Fast Niles, det var verkligen ingen bra stämning ikväll. Tänkte faktiskt gå inför tredje på grund av att jag var så irriterad över hur få som verkar bry sig om att skapa stämning. Har säsongskort på västra för att jag vill bidra i klacken och det är den enda anledningen. Hade jag inte velat sjunga så hade jag valt sittplats.
-
- Forumdemon
Absolut inte pga att de är avstängda iaf. Avslagen match där både publik och laget saknade den där extra tändvätskan.KalleB wrote:Härlig stämning i hallen idag!... inte? undrar vad det kan bero på
"fest med lakers lakejer;)"
Både spelare och publik hade en dag då man presterade bara tidvis,ingen andledning för någon av dem att köra för fullt.
Ingen match är spelad förrän den är slut!