Vanligt folkvett?
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Vanligt folkvett?
Rögleklackens "fyndiga" ramsor innefattade visst en ´Dra åt helvete´- hälsning till Växjöpubliken?
Jag blir inte förvånad, när Halmstads Anders Johansson hade fått vaden uppskuren med en skridskoskena och blödande fördes över isen för vård, så blev han utbuad och hånad av Röglepubliken.
Detta har jag j**ligt svårt att smälta, man kan smäda varandra och snacka dynga, säger jag inget om.
MEN! En skadad spelare ska inte behöva utsättas för ngt liknande.
Vad tycker ni?
Jag blir inte förvånad, när Halmstads Anders Johansson hade fått vaden uppskuren med en skridskoskena och blödande fördes över isen för vård, så blev han utbuad och hånad av Röglepubliken.
Detta har jag j**ligt svårt att smälta, man kan smäda varandra och snacka dynga, säger jag inget om.
MEN! En skadad spelare ska inte behöva utsättas för ngt liknande.
Vad tycker ni?
-
- Forumdemon
-
- c/o LL´s Forum
Hela Rögle är en bunt med dåliga förlorare. Både som spelare, ledare och klack. Spelarna börjar spela grishockey i all frustration, klacken skriker okvädningsord och skälsord till såväl egna spelare och ledare. Sen detta med ledarna och ansiktet uttår för laget, ja efter gårdagens match, under all kritik. Jag såg igår när Bjerdahl skulle skrinna fram till Rögle båset för att ta i hand med mästercoachen Waltin och tacka för matchen, när Waltin ser detta så vänder han bara på klacken och går därifrån, så jävla lågt!! Rent och gott samvete sägs ju vara den bästa huvudkudden, men för Waltin som lett Rögle till årets största flopp i allsvenskan, och inte kan ta det som den rutinerade tränare som han är, han lär ju inte sova så gott om nätterna, ialla fall inte kommande nätter i AS.
Men det gör Vi i Lakers!!!
Forzzzza Lakers mot SA!!!
/T5!!
Men det gör Vi i Lakers!!!

Forzzzza Lakers mot SA!!!
/T5!!
[b][size=134]TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER[/size][/b]
Att dra alla över en kamm e inte heller rättvist.
Jag tycker vi fokuserar på vårt istället för att lägga energi på vad andra gör och inte gör.
Vi kör vårt race och vi gör det jäkligt bra!
Jag tycker vi fokuserar på vårt istället för att lägga energi på vad andra gör och inte gör.
Vi kör vårt race och vi gör det jäkligt bra!

Last edited by Linda on 12 December 2003, 08:35, edited 1 time in total.
- Kanslisten
- Forumentusiast
"köp en ny" tycker jag är en snäll ramsa..Jochen Peiper wrote:Var du inte på matchen i Ljungby när en Växjöspelare låg på isen;Snoken wrote:Om en spelare är skadad så buar man inte och kastar glåpord. VIDRIGT!Per Carlsson wrote:varför så arg Snoken ?
"Köp en ny, Köp en ny"
Men, inte speciellt ny..
Den hördes redan på Team Boros tid...
Speedway är livets njutning..
Var du med då?Kanslisten wrote:"köp en ny" tycker jag är en snäll ramsa..Jochen Peiper wrote:Var du inte på matchen i Ljungby när en Växjöspelare låg på isen;Snoken wrote: Om en spelare är skadad så buar man inte och kastar glåpord. VIDRIGT!
"Köp en ny, Köp en ny"
Men, inte speciellt ny..
Den hördes redan på Team Boros tid...
Och isf vilket lag höll du på?