till er i PCT
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Re: till er i PCT
Tifot med spelarna på tvåpinns är nog faan ett av de snyggaste utöver det som presterades i gamla Lakerdoom med isfacklor som lös upp hela hallen 

Riktigt bra jobbat med tifot. Kul med nytänkandet och kreativiteten. Har aldrig sett dylikt på/i någon annan arena vare sig det är hockey eller annan sport.
Ett skott ett mål för Lakers
Ååå VLH
Vi älskar växjö Lakers
Vi sjunger vi krigar vi älskar vårt Lag
Ååå VLH
Vi älskar växjö Lakers
Ver inte hur det är tänkt men jag tycker vi kan använda detta tifo i matcher framöver.
Ingen match är spelad förrän den är slut!
- AHammarstedt
- Forumentusiast
Riktigt riktigt vackert tifo! Mycket bra jobbat alla!
Hoppas att dessa kommer användas vid flera tillfällen. Så himla snygga!
Hoppas att dessa kommer användas vid flera tillfällen. Så himla snygga!
Nja. Leksand gjorde ju samma Tifo i kvalserien i våras när dom gick upp.singapore wrote:Riktigt bra jobbat med tifot. Kul med nytänkandet och kreativiteten. Har aldrig sett dylikt på/i någon annan arena vare sig det är hockey eller annan sport.
Dock snyggt gjort och bra jobbat PCT.
I always tell the truth, even when i lie
-
- Styrelsen Lakers Lakejer
vet inte om ni i pct hänger så mycket twitter men ni har även där fått sjukt bra kretik från spelarna i laget!!!! ni gör en stor jävla skillnad och det är härligt att se att de pengar som man lagt i era hinkar går till något riktigt bra och härftigt!!!! när kör ni nästa insamling med hinkarna i arenan? annandagen??
sjukt bra

sjukt bra

" Jävla Moped" :D
" Det Är Tajt " ;)
" Det Är Tajt " ;)
Notera att jag skrev att jag aldrig sett något liknande någon annan stans, jag förnekar inte att det inträffat någon annan stans.teddy wrote:Nja. Leksand gjorde ju samma Tifo i kvalserien i våras när dom gick upp.singapore wrote:Riktigt bra jobbat med tifot. Kul med nytänkandet och kreativiteten. Har aldrig sett dylikt på/i någon annan arena vare sig det är hockey eller annan sport.
Dock snyggt gjort och bra jobbat PCT.
Ett skott ett mål för Lakers
Ååå VLH
Vi älskar växjö Lakers
Ååå VLH
Vi älskar växjö Lakers
På tal om tifon och annat.
Det kanske redan är gjort eller provat, i så fall bortse från detta. Men det finns ingen möjlighet att fråga spelarna vad dom skulle vilja ha för Tifo och om dom är beredda att sponsra det?
Dom kanske har någon bra tändvätska, något dom vill reta motståndarna med eller rentav bara något jäkligt snyggt dom sett tidigare i sina karriärer som dom vill uppleva igen.
Det kanske redan är gjort eller provat, i så fall bortse från detta. Men det finns ingen möjlighet att fråga spelarna vad dom skulle vilja ha för Tifo och om dom är beredda att sponsra det?
Dom kanske har någon bra tändvätska, något dom vill reta motståndarna med eller rentav bara något jäkligt snyggt dom sett tidigare i sina karriärer som dom vill uppleva igen.
Spontant känner jag att det kanske häftigaste är överraskningsmomentet som går förlorat I så fall.venomizer wrote:På tal om tifon och annat.
"Du missar 100% av skotten du inte skjuter" - Wayne Gretzky
Då kan man ju bara be dom sponsra ett tifo. Och säga att nivån på bidraget sätter ribban, då kanske det kommer in lite pengar 

Coffe #800 wrote:vet inte om ni i pct hänger så mycket twitter men ni har även där fått sjukt bra kretik från spelarna i laget!!!! ni gör en stor jävla skillnad och det är härligt att se att de pengar som man lagt i era hinkar går till något riktigt bra och härftigt!!!! när kör ni nästa insamling med hinkarna i arenan? annandagen??
sjukt bra![]()
Nästa hemmamatch kommer vi stå i trappan till entrén med hinkarna

Roligt att ni gillade tifot!!!
Vi hoppas att vi kommer få leverera lite till under säsongen så stanna till i trappen och släng i lite mynt om ni känner att vi vill avvara några slantar !
SMSa pct till 72550 så bidrar du med 50:- till en mer färgglad läktare
-
- Styrelsen Lakers Lakejer
Snyggt! ett förslag är att man även står i korridoren bakom västra stå.
där är det väldigt många som är intresserade av just tifo som står. de borde generera lite extra det med
Mycket bra!
där är det väldigt många som är intresserade av just tifo som står. de borde generera lite extra det med

Mycket bra!
" Jävla Moped" :D
" Det Är Tajt " ;)
" Det Är Tajt " ;)
Jag vill slänga i något som prasslar ...går det bra AndersAnders83 wrote:
Nästa hemmamatch kommer vi stå i trappan till entrén med hinkarna![]()
Roligt att ni gillade tifot!!!
Vi hoppas att vi kommer få leverera lite till under säsongen så stanna till i trappen och släng i lite mynt om ni känner att vi vill avvara några slantar !

Ingen match är spelad förrän den är slut!
Kan man hoppas på ett TIFO på lördag?
Megasizeflaggorna.
Megasizeflaggorna.
-
- Forumdemon
Har ni fixat alla flaggor så de är hela? Hoppas det för ni har sagt att ni ska fixa dem hela säsongen.
När kommer de nya flaggorna?
När kommer de nya flaggorna?
"fest med lakers lakejer;)"
Hahahahahahahhaha
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
Så det blir alltså tifo.mollers wrote:Hahahahahahahhaha
-
- Forumdemon
-
- c/o LL´s Forum
Går rykten på bla twitter att PCT skulle vara avstängda. Stämmer detta och i så fall på vilka grunder?
Vad säger svensk lagstiftning ang kollektiv bestraffning?
Om det har med hv incidenten så vad jag förstått så befann sig väll samtliga i PCT på bortasektionen under hela matchen. Samt slussades gemensamt med alla andra till bussen hem?
Vad säger svensk lagstiftning ang kollektiv bestraffning?
Om det har med hv incidenten så vad jag förstått så befann sig väll samtliga i PCT på bortasektionen under hela matchen. Samt slussades gemensamt med alla andra till bussen hem?
Länka gärna till dessa tweets. Intressant och se vad det är.
Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk
If you have a problem - if no one else can help - and if you can find them - maybe you can hire: The A-team.
Jag har inte twitter längre. men en Leksing på jobbet visade mig twittret från Superstars klackledare Emil. Där han frågade Öman och Lakers om detta rykte var sant.
Har nu fått in lite information om hela händelsen, och tyvärr låter det som om Lakers använder sig lite av nordkoreansk taktik. Hoppas att inte Lakers gör bort sig allt för mycket nu bara.
Har nu fått in lite information om hela händelsen, och tyvärr låter det som om Lakers använder sig lite av nordkoreansk taktik. Hoppas att inte Lakers gör bort sig allt för mycket nu bara.
Tackar. Då vet jag vart jag ska leta.
If you have a problem - if no one else can help - and if you can find them - maybe you can hire: The A-team.
EN person va över och knöt med sig banderollen. TOLV blir avstängda. Ledningen är ett skämt i denna förening.
Hörde också detta. Bedrövligt att man kan få göra så här. Rena rama Nordkorea.
Kollektiv bestraffning.
Det betyder att Bamse och Anders 83 inte heller får gå mer fast dom inte var med. Då dom är medlemmar i PCT.
Ibland undrar man hur det fungerar i vissas huvuden.
Vem ska vara klackledare (Capo) på lördag?
Kollektiv bestraffning.
Det betyder att Bamse och Anders 83 inte heller får gå mer fast dom inte var med. Då dom är medlemmar i PCT.
Ibland undrar man hur det fungerar i vissas huvuden.
Vem ska vara klackledare (Capo) på lördag?
-
- c/o LL´s Forum
Stämmer detta så tar det ju död på det roliga och ösiga vi tänkt på lördag. Vi kan va tysta på lördag om det är såhär det ska va.
Den som inte sjunger är taifare!!!
Haha, nästa gång kanske man tänker till först innan man gör något så idiotiskt. Eller hade man inte räknat med konsekvenser på det hela?
Upplysningsvis för er som inte vet så kan Lakers välja precis vilka besökare man vill ha in i sin arena. Vill man inte ha in 12 st personer som man tycker uppträder illa så behöver man inte släppa in dom, behöver inte finnas någon anledning till det heller.
Er tifogrupp kanske skulle lägga fokus på att prestera på läktaren med istället för att leka clowner utanför isen. Det har ju inte presterats något på er läktare värt namnet tifo under säsongen som gått.
Här har ni lite som visar vad ett tifo innebär!

Upplysningsvis för er som inte vet så kan Lakers välja precis vilka besökare man vill ha in i sin arena. Vill man inte ha in 12 st personer som man tycker uppträder illa så behöver man inte släppa in dom, behöver inte finnas någon anledning till det heller.
Er tifogrupp kanske skulle lägga fokus på att prestera på läktaren med istället för att leka clowner utanför isen. Det har ju inte presterats något på er läktare värt namnet tifo under säsongen som gått.

Isak Lindh eller hur du nu stavas din smittobärande tomte, stölden skedde helt fair. Så att säga till era säkerhetsvakter osv för att ni inte kan hålla ögonen på er snuttefilt, 12 meter lång, under ett DERBY får ni ta på rätt sätt. Slår vad om att du är en slipstomte som gått över till HiVe efter år på LHC's hemmastå.håve wrote:Haha, nästa gång kanske man tänker till först innan man gör något så idiotiskt. Eller hade man inte räknat med konsekvenser på det hela?
Rita upp en satans banderoll, va tysta i 10 minuter och vi håller uppe den under minuterna. Sen öser vi på som vanligt.
Håve / Isak, du är jätte söt.
Håve / Isak, du är jätte söt.
Oj, spännande, fair stöld? Det var nånting nytt.