kanske dax att förstora
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
-
- c/o LL´s Forum
kanske dax att förstora
buren nu.Lakejerna har ju kommit med ganska mycket folk till olika ishallar i höst.skulle vara kul om det kom 5 bussar från Ängelholm,Nybro,Ljungby,halmstad.
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
-
- c/o LL´s Forum
ja deras supportrar måste väl få en chans att visa att de kan dra ihop 5 bussar.tyvärr får de ju inte plats i buren.var ju ganska trångt för oskarshamnarna när de kom med tre bussar.Därför skulle väl det vara bra om buren var större.
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
-
- c/o LL´s Forum
-
- c/o LL´s Forum
Det har ju aldrig kommit fem bussar utifrån så skulle det göra det nu så självklart skulle väl Lakejerna dominera.Vi har väl aldrig viket ner oss så varför skulle vi göra det nu???Ju fler som står i buren ju laddade blir väl växjöpubliken
Jag blir det iallafall.på de matcher jag har varit på så står jag å skakar innan jag får skrika ut min kärlek till laget å ju fler det står i buren ju mer vill jag skrika

Jag tror nog det kan vara bra om organisationen redan nu förberedde sig på hur man har tänkt hantera ett stort bortafölje. Det drar ett löjets skimmer över klubben om man gör som Troja gjorde förra säsongen. Jag håller faktiskt med Erok. Om vi tränger in 5 bussar i buren så kommer någon att bli åtalad. Man ska dessutom aldrig säga aldrig. I början av denna säsongen var det ingen som trodde att vi kunde få med oss 10 bussar (utom visionären Putte givetvis).
En sådan här organisatorisk fråga borde väl inte skapa sådan bitskhet.
En sådan här organisatorisk fråga borde väl inte skapa sådan bitskhet.
* Det blir ett jävla dragPer Carlsson wrote:Hur fan kan du vilja ha hit 5 st bussar med bortasupportrar ?
* Växjö tjänar på det (biljetter, kiosk mm)
* Det kan locka mer folk till hallen
* Ni kan visa att ni dominerar fast där står mer än 20 pers på bortasek.
Hoppas vi får er en fredagsmatch så vi kan dra ihop några bussar...
Välkomna till Ängelholm (utan trumma)

God Jul på er alla Lakersfans!
RBK, Grönt å Vitt de e laget i hjärta mitt!
-
- c/o LL´s Forum
ska man förstora bortasektionen är det väl knappast nån nödvändighet nu? Jag menar, om det MAX kommit 3 bussar (o-hamn) under grundserien, varför skulle det helt plötsligt komma fler under fortsättningsserien?
förhoppningsvis är samtliga läktare ombyggda till nästa säsong... ni vet, den säsongen Lakers kommer gå till SA!
förhoppningsvis är samtliga läktare ombyggda till nästa säsong... ni vet, den säsongen Lakers kommer gå till SA!

Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
-
- c/o LL´s Forum
Därför att nu gäller det att gå till play off.Tror att några av dessa klubbars supportrar är djävligt besvikna på att det trillade på målsnöret.Å Växjö som nykomling ska väl inte alltid dominera.Därför tror å hoppas jag att de så kallade kulturlagen nu visar att de stöttar å älska sitt lag var de än spelar.Sen om de dominera i Växjö, ja de är en helt annan fråga.
Detta var svaret på Bucks fråga, varför det skulle komma 5 bussar nu
Detta var svaret på Bucks fråga, varför det skulle komma 5 bussar nu