CoachLemat
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
-
- Styrelsen Lakers Lakejer
CoachLemat
Då drar vi igång i år igen!!
Må bästa Coach Vinna!!
1.Skapa ett eget lag i Coach LeMat
- Gå till webbadressen <http://www.coachlemat.se> och klicka på länken "Skapa ett konto". Följ instruktionerna på skärmen om hur du registrerar dig som deltagare.
- Skapa ditt lag enligt instruktionerna för ditt deltagande i antingen den aktuella ronden eller hela säsongen.
Anslut ditt lag till ligan
- När laget är färdigt, klicka på länken "Ligor" i menyn.
- På ligasidan hittar du fält där du kan fylla i ligans namn och eventuellt lösenord. När du fyllt i fälten klickar du på 'Gå med'.
Ligans namn är: Lakers Lakejer
Ligans lösenord: LL2013
Må bästa Coach Vinna!!
1.Skapa ett eget lag i Coach LeMat
- Gå till webbadressen <http://www.coachlemat.se> och klicka på länken "Skapa ett konto". Följ instruktionerna på skärmen om hur du registrerar dig som deltagare.
- Skapa ditt lag enligt instruktionerna för ditt deltagande i antingen den aktuella ronden eller hela säsongen.
Anslut ditt lag till ligan
- När laget är färdigt, klicka på länken "Ligor" i menyn.
- På ligasidan hittar du fält där du kan fylla i ligans namn och eventuellt lösenord. När du fyllt i fälten klickar du på 'Gå med'.
Ligans namn är: Lakers Lakejer
Ligans lösenord: LL2013
" Jävla Moped" :D
" Det Är Tajt " ;)
" Det Är Tajt " ;)
Re: CoachLemat
Jag ser att lag leder ligan!!! 

hockey spelas på is, inte konstigt om spelare blir kalla ibland
(Vart tog Gretzky vägen?)
(Vart tog Gretzky vägen?)
Några regler om max antal byten osv?
-
ja jag tycker att vi kör med orginalbyterna allt att hi inte köper till extra byten 

" Det Är Tajt " ;)
" Det Är Tajt " ;)
Det låter som en bra idé 

Då var Räppe HC anmält till ligan. Hade redan betalt för extra byten, får väl ge fan i använda dom.
Ikväll drar det igång!
Ikväll drar det igång!
2015
-
Ikväll börjar det ja. nu jäklar kör vi!
Må bäste stortyckare vinna!
Må bäste stortyckare vinna!

" Det Är Tajt " ;)
" Det Är Tajt " ;)
Men. Kostar det pengar att fortsätta nu?
90kr för hela säsongen?
90kr för hela säsongen?
-
vettv fa... förra året kunde vi ju göra byten utan att betala, nu måste man betala för att ens kunna byta spelare... katastrof
" Det Är Tajt " ;)
" Det Är Tajt " ;)
Jaha....
Då kör jag med det laget jag har. Bära eller brista.
Snålbonde som man är
Då kör jag med det laget jag har. Bära eller brista.
Snålbonde som man är

-
Jag hade tyckt det varit roligt om man kunde byta men ändå... såg att felra stycken andra som är med i ligan har köpt till så man kan byta spelare och sådär.
" Det Är Tajt " ;)
" Det Är Tajt " ;)
Ja, LeMat var inget roligt. Borde vara fria byten mellan varje enskild omgång och budgeten är för hög alternativt spelarna är undervärderade. Man behöver bara ha en "gambling".
-
Jo det är ju så... förra året var det helt annorlunda. då hade man 5 byten mer omgång. och budgeten var den samma men man hade två spelare som man kunde gambla med...
" Det Är Tajt " ;)
" Det Är Tajt " ;)
Jag menar att man skulle tvingas till att gambla mer. Ta med fler billiga spelare. Budgeten nu räcker ju nästan till en ordinarie PP-femma. De killarna gör poäng, har flest skott på mål, brukar inte själva vara utvisade osv osv.
" är du satt ihop ditt lag är du med i spelet gratis under fyra matchdagar. Därefter måste du betala för att fortsätta delta. Du kan då köpa ett Superteam som kostar 30 kronor och innehåller elva byten. Du kan välja att köpa till extrabyten, tre byten för 15 kronor. Detta kan du göra tre gånger per rond. Maximalt antal byten blir således 20 per rond. Du kan även välja att köpa Superseasonteam. Det innehåller deltagande i alla fyra ronder med elva byten i varje och kostar 90 kronor. Reglerna för extrabyten gäller även här."
I'm out...
I'm out...
Trist försök att tjäna mer pengar. Så roligt är det tyvärr inte.