Direktrapporteringen

Ris och ros, förslag och synpunkter på innehåll och publicerat material på

Moderators: Klonis, PutteA

Post Reply
sorren
Forumproffs

Direktrapporteringen

Post by sorren »

Ska börja med att säga att jag är grymt imponerad över hur detta sköts. Man är ju i princip på plats känns det som :band: . Men.....min fråga är om det inte skulle gå att få de aktuella resultaten från de andra allsvenska matcherna att ligga med så man kunde följa även dom :eyecrazy: . Vill inte låta som något klagande utan bara en möjlighet att bli ännu bättre :golfclap: :wink:
Heja Heja Heja Växjö, Växjö Lakers är dom bästa!
Kiddan
Site Admin

Post by Kiddan »

KLart det går.. men vi har valt att satsa på kommentering istället. Det skulle liksom inte får plats.
mackan
Forumterrorist

Post by mackan »

Men det skulle väl inte vara så svårt om t.ex Anderzon när han skriver direktrapporteringen, införskaffar sig ett program i hallen och kollar till resultaten då och då...
.....
Snoken
Forumterrorist

Post by Snoken »

Ni kan väl ha swehockey öppet i ett annat fönster å alt+tabba
Zrekal
Forumdemon

Post by Zrekal »

Var det någon mer än jag som hade krångel med direktrapporten? Sista perioden kunnde jag inte alls se :(
anderzon
c/o LL´s Forum

Post by anderzon »

Rickard Andersson wrote:Var det någon mer än jag som hade krångel med direktrapporten? Sista perioden kunnde jag inte alls se :(
Vad menar du Rickard? Nu blir jag orolig... :wink:

Däremot ska vi skruva upp tiden för automatisk uppdatering... som det är nu uppdateras rapporteringen vart 10:e sek tror jag, vilket medför att det blir svårt att läsa.
Zrekal
Forumdemon

Post by Zrekal »

Vi kan ta de på telefon imorgon istället, ring mig när du har tid...dock inte före 9 din tupp :D
Snoken
Forumterrorist

Post by Snoken »

Anderzon wrote:Däremot ska vi skruva upp tiden för automatisk uppdatering... som det är nu uppdateras rapporteringen vart 10:e sek tror jag, vilket medför att det blir svårt att läsa.
Jag tycker det vore fint med en ruta som, när den är ikryssad, innebär att sidan inte uppdaterar alls. Jag började kolla i andra perioden igår och det var väldigt svårt att läsa ifatt. Det borde vara lätt ordnat.
Kiddan
Site Admin

Post by Kiddan »

Jasså?
LaKaj
Forumdemon

Post by LaKaj »

Fortsätter väl på en gammal tråd eftersom den rör samma tema;

Direktrapporteringen blir ofta överbelastad. Det är inte särskilt hälsosamt när det dyker upp "error" i slutet av matchen! Är det något som går att förbättra?
----- Växjö Lakers, Sveriges stolthet!-----
anderzon
c/o LL´s Forum

Post by anderzon »

Vi kommer självklart felsöka varför allt hängde sig igår... det är meningen att vi ska klara av att hantera många samtidigt som följer matchen via direktrapporteringen.
Post Reply