VLH-SAIK
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
-
- c/o LL´s Forum
Re: VLH-SAIK
Första 3:an på hemmaplan. Japp. Och lär er denna nya ramsan...
Ha ha ha ha Vi är VLH
Ha ha ha ha Vi är VLH
ni ska inte komma hit och få några poäng
för vi är Lakers VLH
http://www.youtube.com/watch?v=PJizfkca ... re=related
Ha ha ha ha Vi är VLH
Ha ha ha ha Vi är VLH
ni ska inte komma hit och få några poäng
för vi är Lakers VLH
http://www.youtube.com/watch?v=PJizfkca ... re=related
Den som inte sjunger är taifare!!!
-
- Forumdemon
Fan jag trodde det va AHA AHA vi är vlh, det låter typ likadant 

"fest med lakers lakejer;)"
-
- c/o LL´s Forum
Från början trodde jag med det men som du säger, låter ju typ likadant så kvittar ju 

5 poäng till ingenmansland nu
Gillar inte det faktum att SAIK matchen blir en måstematch

Gillar inte det faktum att SAIK matchen blir en måstematch
Ny sk måstematch. Pressen är enorm på laget nu när det håller på att sladda efter. Jag säger som evertsson, "ingen kan väl förvänta sig att vi ska vinna mot ett så pass bra lag som saik, vi får hoppas på det bästa".
Säg vad du gör och gör vad du säger !
Har Evertsson sagt det, så är det tjänstefel. Snacka om att sända signaler åt fel håll. Chockad var namnet.vlk wrote:Ny sk måstematch. Pressen är enorm på laget nu när det håller på att sladda efter. Jag säger som evertsson, "ingen kan väl förvänta sig att vi ska vinna mot ett så pass bra lag som saik, vi får hoppas på det bästa".

"Var dig själv, det finns redan så många andra"
Undrar vad han sa efter matchen? Med lite effektivitet hade LHC blivit manglat.
"Take care to get what you like or you will be forced to like what you get" George Bernhard Shaw
Hoppas att vi kan få utdelning i efterhand på våra 30+ skott mot LHC i denna match.
If you have a problem - if no one else can help - and if you can find them - maybe you can hire: The A-team.
Fullständigt otroligt att säga så. Under min tränarsejour, så sa jag alltid att vi har lika stor chans att vinna trots att motståndet egentligen var övermäktigt. Jag ville alltid tro att David kunde slå Goliat, vilket också skulle visa sig möjligt. Att prata om att ett motstånd är övermäktigt gör mig bara vimsigt. En fråga till Evertsson: Är det meningsfullt att spela matchen då?vlk wrote:Han sa så mot Linköping när han pratade med oss
Någon som vet om Reddox eller Moran är klara för spel igen 

Jag är Lakers-fan, vad fan är du?
Det ÄR pappa som bestämmer!
-
- Forumdemon
reddox och björn saknas imorgon tror jag. Moran va tillbaka på träningen idag. spelade ihop med kallio och rosén
"fest med lakers lakejer;)"
Där djävlar går det undan, huvvaaa!Lillklonis wrote:Moran va tillbaka på träningen idag, spelade ihop med kallio och rosén
Reddox och Bena skadade, Heed och Daggen på läktaren.
Hoppas nya finnen får vara med och att hela laget fortsätter på den väg de klivit in på sedan Sam tog över. Det är mer fart på Lakers, över hela banan, och de står sällan stilla och spelar. Vilket de ibland gjorde när JK förde befälet.
Jag tror på 3 poäng imorgon, islossningen måste ju komma nå´n gång.
Hoppas nya finnen får vara med och att hela laget fortsätter på den väg de klivit in på sedan Sam tog över. Det är mer fart på Lakers, över hela banan, och de står sällan stilla och spelar. Vilket de ibland gjorde när JK förde befälet.
Jag tror på 3 poäng imorgon, islossningen måste ju komma nå´n gång.
Växjö Lakers, vinner mot alla!
Nya finnen verkar otroligt taggad.
Tror på 3-2 eller 2-1 vinst imorgon. Nya finnen gör 1 poäng om han nu är med.
Tror på 3-2 eller 2-1 vinst imorgon. Nya finnen gör 1 poäng om han nu är med.
En för alla, alla för en.
Faktum är att vi måste ha en seger imorgon, om vi inte ska riskera att släpa efter i tabellen på ett högst otrevligt sätt.
SAIK hemma i morgon och HV borta på torsdag, inga roliga matcher.. men spelas det som det gjordes mot LHC så har vi god chans till iaf 3-4 poäng.
TAGGA TILL!!
TAGGA TILL!!
"Det blir också comeback för Brad Moran som missat sex matcher på grund av en handskada. Kanadensaren går in i en kedja med Robert Rosén och Tomi Kallio."
Brad som vinge då?
Brad som vinge då?
Jag har svårt att bestämma mig för om Moran med Kallio och Rosén är något slags skämt eller inte. Vi parar ihop de tre spelarna som presterat sämst? Skall motståndarna tråkas ut och därmed släppa koncentrationen eller vad? Genialt eller skvatt galet? Vi får se.
Vad är det för skador på Reddox och Bena?
Vad är det för skador på Reddox och Bena?
"Take care to get what you like or you will be forced to like what you get" George Bernhard Shaw
Nån som vet om Kalle är spelklar?
Hockeybussen till Malmö 28 oktober mindre än 90 platser kvar
Ca 261 sittplatsbiljetter + på plan 4 kvar till kvällens drabbning
Moran in med RR och kallio!! Känns som lite nytänk äntligen. En center in som tar mycket av RRs defensiva ansvar (det luktar lite aik tänk här när dom flyttade upp Oscar steen med RR/gynge) så #87 kan flytta högre upp i plan!!!
Tycker redan man ser ett mönster i Sam Hallams hockey tänk

Tycker redan man ser ett mönster i Sam Hallams hockey tänk

Det är ju de här matcherna som är roligast. Att slå ur underläge och skaka om i hockeysverigesampan wrote:SAIK hemma i morgon och HV borta på torsdag, inga roliga matcher..

Stolt supporter av Smålands stolthet - VLH
Hoppas alla är togtaggade nu efter nästan en hel veckas vila

-
- c/o LL´s Forum
Inte bara poäng som är viktiga ikväll. Även viktigt att visa Kalle hur det låter i Vida Arena. Stenhårt från början nu på VS så tror jag vi får en trevlig kväll.
Sjukt taggad, ska sjunga upp på tåget till Växjö. 11-0!
Det är bara vinst som gäller, något annat finns inte i tankevärlden ens en gång.
Domare i kvällens match är inga mindre än våra älsklingar Pehr Claesson och Morgan Johansson.
-
- c/o LL´s Forum
SAIK blir knappast sämre med att ha förstärkt laget med Ryan Vesce ..
Håll ögonen på #17.
Håll ögonen på #17.
Hallam introducerar ikväll Lakers nya anfallsvapen Strutskedjan: två vingar som aldrig lyfter och en fegis i mitten som kör huvudet i sanden så fort det hettar till!ollebolle wrote:Jag har svårt att bestämma mig för om Moran med Kallio och Rosén är något slags skämt eller inte.

Skickat från min iPhone 6.0 via Pekfingret.
-
- Forumentusiast
Haha haha... För i helvete, du kan inte skriva sådana saker... Nu har jag kaffe över hela jävla iPaden! Ha ha!
Strutskedjan... Ja, jävlar!
haha...
Strutskedjan... Ja, jävlar!