Växjö - Rögle 27/9
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Växjö - Rögle 27/9
Tror vi kommer få den sämsta publiksiffran i Vida Arena nånsin tyvärr.
Once a laker, always a laker
-
- c/o LL´s Forum
Re: Växjö - Rögle 27/9
Varför tror du det? Ser ut som att det redan är mer biljetter sålda än mot Timrå. Rögle brukar va heta möten så jag tror det blir en siffra upp mot 5000
Den som inte sjunger är taifare!!!
Efter vinsten i eftermiddag så blir det fullsatt
Hockeybussen till Malmö 28 oktober mindre än 90 platser kvar
Hoppas du har rätt! Tänkte bara att plan 4 inte kommer vara fullt denna gång.
-
- c/o LL´s Forum
Växjö - Rögle 27/9
Det lär också komma några hundra från skåne, dvs betydligt fler bortafans än vad Timrå lockade.
Det lär knappast bli under 5000, brukar dessutom vara väldigt roliga matcher mot Rögle. Alltid. Faktiskt en av dom mest sevärda matcherna som jag ser det.
Människor som inte brinner för nåt existerar förvisso, men lever knappt.
Radio Kronoberg, nåt vi alla kan skämmas över.
Radio Kronoberg, nåt vi alla kan skämmas över.
Stämmer. Träningsmatchen nere i Ängelholm senast var mer underhållande än nån av de 4 tävlingsmatcher som varit.
Dags o styra upp försvaret nu måste #8 få chansen
Räkna med revanschlusta mot Rögle.
"Take care to get what you like or you will be forced to like what you get" George Bernhard Shaw
-
- Forumdemon
Sjukt taggad man är inför torsdagen. Alla matcher är viktiga, men denna är RIKTIGT viktig. Gäller att studsa tillbaka direkt efter en genomklappning.
-
- Styrelsen Lakers Lakejer
Verkligen! Det är fan i mig dags att Tompa får komma in med lite pondus framför mål!!!!! In med Linder i laget omgående!!
" Jävla Moped" :D
" Det Är Tajt " ;)
" Det Är Tajt " ;)
Exakt! Saknar dusterna med Rögle från allsvenskan. Nu möts vi igen fast i Elitserien.Niles wrote:Det lär knappast bli under 5000, brukar dessutom vara väldigt roliga matcher mot Rögle. Alltid. Faktiskt en av dom mest sevärda matcherna som jag ser det.
Tror på mycket folk och bra stämmning.

Leifi Plomeros
Skulle sitta fint med en riktig urladdning för vår del efter kvällens match.
If you have a problem - if no one else can help - and if you can find them - maybe you can hire: The A-team.
Växjö - Rögle 27/9
Hej verkligheten!
Hoppas Janne slipper få härdsmälta i nästa match,vi måste hoppa upp på cykeln direkt. Spännande match stundar!
Hoppas Janne slipper få härdsmälta i nästa match,vi måste hoppa upp på cykeln direkt. Spännande match stundar!
Behandla folk så att de inte kan göra detsamma mot dig.
Växjö Lakersissä!!
Växjö Lakersissä!!
Nöta power play, nöta power play, nöta power play, nöta power play, nöta power play, nöta power play, nöta power play, nöta power play, nöta power play, nöta power play, nöta power play, nöta power play, nöta power play....
In i Karlskrona HK eller?Coffe #800 wrote:Verkligen! Det är fan i mig dags att Tompa får komma in med lite pondus framför mål!!!!! In med Linder i laget omgående!!
Det var en för jävla bedrövlig batalj som utspelades igår. Fruktansvärt pinsamt att skåda. På plats dessutom! Det var inte många meningar som utbyttes bland fågelholkarna som satt i bilen hem kan jag lova.
Man ska inte förringa LHC's insats heller. Dom gjorde en hel del snygga pyttsar - men det berodde ju också på att Lakers lirade pampershockey. Det är alldeles för många bra betalda spelare i laget som för tillfället är hårre$ande att skåda. Människan föddes med två ben. Hur kan då vissa - förbannat bra avlönade pajsare - tillåtas att match efter match glida runt på ett? Skämmes ta mig fan!
Powerplay? Tjugotre stycken nu utan målning!
SKÄRPNING!
(...tugget om Blinder och Modig gör ju att man blir mörkrädd!...)
Man ska inte förringa LHC's insats heller. Dom gjorde en hel del snygga pyttsar - men det berodde ju också på att Lakers lirade pampershockey. Det är alldeles för många bra betalda spelare i laget som för tillfället är hårre$ande att skåda. Människan föddes med två ben. Hur kan då vissa - förbannat bra avlönade pajsare - tillåtas att match efter match glida runt på ett? Skämmes ta mig fan!
Powerplay? Tjugotre stycken nu utan målning!

SKÄRPNING!
(...tugget om Blinder och Modig gör ju att man blir mörkrädd!...)
-
- Forumproffs
Växjö - Rögle 27/9
Hoppas jag verkligen inte!Lillklonis wrote:Ja nu måste Linder få chansen!
BÄTTRE ETT HÅRT SKOTT I SARGEN ÄN ETT LÖST PÅ MÅL
-
Baker wrote:In i Karlskrona HK eller?Coffe #800 wrote:Verkligen! Det är fan i mig dags att Tompa får komma in med lite pondus framför mål!!!!! In med Linder i laget omgående!!
Nä in i Lakers så det blir stabilt framför mål!!
Linder var top tre av backarna sista halvan av förra året, han måste få chansen nu annars är de helt åt helvete fel !
" Det Är Tajt " ;)
" Det Är Tajt " ;)
-
- c/o LL´s Forum
Linder? Fy fan, börjar gråta snart... Ska vi inte ringa Calder också så målskyttet kommer igång?
-
kom ni inte ihåg hur det såg ut sista halvan av förra säsongen eller ?....
" Det Är Tajt " ;)
" Det Är Tajt " ;)
Folk måste alltid ha en hackkyckling eller så är folk för stolta för o erkänna att dom hade fel om Tompa om man ser till sista delen av förra säsongen
-
- c/o LL´s Forum
Det handlar inte om hackkyckling, det är sånt bullshit så det skriker om det. Jag anser personligen att det är helt sjukt att både Tom och Gäry har ELITSERIE-kontrakt! Sure, att Gäry får åka i gräddfilen för han är egen produkt kan jag köpa (knappt) men att Tom - Sveriges fegaste 2-metare - ska få spela i den högsta serien?!
Kraven på dessa två är så låga att Glocalnet vill stämma forumet för att sno deras slogan. "Linder var skitbra idag, han slog hela två pass på bladet" och "Jeremias spelade riktigt säkert idag och bra uppspel"
Ingen som får säga något om icing, på icing, på icing. Alternativt: sarg ut, sarg ut, sarg ut.
Den absolut bästa någonsin är Lill-klonis kommentar: "Linder gör inte fler fel än andra, det är bara det att hans fel syns mer" - Kunde inte sagt det bättre själv!!
Kraven på dessa två är så låga att Glocalnet vill stämma forumet för att sno deras slogan. "Linder var skitbra idag, han slog hela två pass på bladet" och "Jeremias spelade riktigt säkert idag och bra uppspel"
Ingen som får säga något om icing, på icing, på icing. Alternativt: sarg ut, sarg ut, sarg ut.
Den absolut bästa någonsin är Lill-klonis kommentar: "Linder gör inte fler fel än andra, det är bara det att hans fel syns mer" - Kunde inte sagt det bättre själv!!

Nu tror jag att ni har fått lite panik. Hur kan ni ropa på Linder och tro att det skall lösa problemet. Linder hör hemma i allsvenskan. dessutom ligger felet högre upp i banan. sätt ner rosen i 2:a eller tredjeformationen och låt honom grovjobba sig i form igen. Han sänker tempot i förstakedjan. det talas hela tiden om vem som skall komplettera Kallio och Rosen. Jag anser att det är Rosens misserabla form som är problemet och han som för tillfället inte platsari 1:a.
Snälla lägg ner Linder snacket, bara pinsamt. Tar hellre en junior...
Torsdag kommer jag till Vida Arena med min nya brud.. Så Coffe och övriga som ser detta.. Hälsa henne med respekt om ni ser oss nånstans i Arenan.. Hon är värsta HV-71 fantasten.. Släng över henne en tröja, halsduk, flagga vafan som helst. Hon ska få sin uppmärksamhet med heder och känna sig som en i gänget där vi står på sektion H hela matchen igenom.. 
Ville bara säga det!

Ville bara säga det!

-
- c/o LL´s Forum
Tagga hoppas alla är toktaggade imorgon dags o hälsa RBK välkomna till Vida Arena
Nån som var på träningen idag och kan delge nån nyhet eller tuggade dom på som vanligt?
Jag var där på lunchen.. 91 spelade med rosen och kallio åter igen. Vampola i andra.
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
-
va linder med någon av de " ordinarie " backarna ?
" Det Är Tajt " ;)
" Det Är Tajt " ;)
Oavsett om det blir Gerber eller Fransson så ska det bli jobbigt för den som dragit längsta stickan.
I morgon blir det ett sjuhelsikes drag i hallen.
I morgon blir det ett sjuhelsikes drag i hallen.
Stolt supporter av Smålands stolthet - VLH
-
- c/o LL´s Forum
Växjö - Rögle 27/9
Linder har -4 på två matcher i J20.....
-
- Forumproffs
Växjö - Rögle 27/9
att ens diskutera Linder som en elitseriespelare är ett svaghets tecken!
Nä, han är inte min hackkyckling, tycker bara han inte håller måttet.
Önskar honom all lycka i en serie som passar hans kapacitet.
Nä, han är inte min hackkyckling, tycker bara han inte håller måttet.
Önskar honom all lycka i en serie som passar hans kapacitet.
BÄTTRE ETT HÅRT SKOTT I SARGEN ÄN ETT LÖST PÅ MÅL