Lakers verkar inte intresserade av dem som troget kommer år efter år och som bokar upp sej för alla matcher och betalar i förskott.
Och sist jag kollade så är avbetalning sällan om än aldrig billigare än kontant betalning om det nu är priset på biljetterna vi pratar om.
Och som många skrivit 250:- spänn för en sittplats tycker jag också är helt ok om man går nån gång i månaden, och när jag går på hockey stannar det ju sällan där, går man på hockey är ju en korv obligatorisk, och ta da i Vida arena är det ju inte direkt rea i kioskerna heller, och summa summarum ca 350:- spänn per match, Halva potten räknas också in, måste ju stödja ungdomarna.
Men är de mer intresserade av att ha medgångssupportrar i hallen som inte dyker upp när det går dåligt så inte mej emot , jag skaffar Canal digital och åker med lakejerna på bortaresorna istället
Och nej ståplats är inte nått alternativ jag har stått i klacken i flera år och har nu kommit till det läget när jag hellre har en sittplats, dock helst till en om inte billig så rimlig peng

Och just där lät aktiv sittplats som ett skoj alternativ.
Just nu är inte Hockey i Växjö alls Tokroligt!!!