"Från olika håll" som du skriver, hänvisar samtliga till Mrmadhawks blogg. Han i sin tur hänvisar till en källa som han bedömer som mycket trovärdig. Det är alltså bara från ett enda håll som detta kommer ifrån. Och som Putte skriver, så är Johan en extremt seriös skribent som aldrig skriver en sak och menar en annan. Jag är övertygad om att vi kan lita på att detta stämmer, och att det enda som saknas är Petrs underskrift.friberg wrote:med andra ord så är det VÄLDIGT mycket prat från olika håll men ja hoppas givetvis Vamp kommer te oss
Petr Vampola
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
-
- Forumdemon
Petr Vampola
Den som ser möjligheter istället för hinder är alltid den som kommer längst!
Re: Petr Vampola
så länge den inte finns skriven nånstans så finns det inget kontrakt oavsett vad som sägs så enkelt är det
Evertsson kanske tröttnade på att allt läckte till MrMadhawk, slängde ut lite falska lockbeten till sin inre krets, och väntade på att personen "med god insyn" skulle springa till höken och skvallra. Nu betyder inte det att Vampis inte kommer men Evert vet helt plötsligt vem som inte kan knipa flabb.
Petr Vampola
Jag tror inte det funkar så! Det är giv and take, och även Evertsson har respekt för en skribent som Galenhöken! Kan mycket väl vara så att det är Evert själv som släppt detta till Galenhöken!
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det

-
- Forumdemon
Petr Vampola
Ha ha.. Jag tänkte precis just samma Putte. Skulle faktiskt inte förvåna mig. 

Den som ser möjligheter istället för hinder är alltid den som kommer längst!
Petr Vampola
Precis, hehe, jag tror vissa viktiga skribenter lever i cymbios med sportchefer och agenter! Skribenterna får infon, mot avtal att aldrig röja källaren! När sportchef eller agent får frågor om ärendet vet dom ingenting!
Spel för galleriet! Vi ska ju också veta att för proffsiga skribenter som Galenhöken handlar det i grund och botten om att tjäna pengar på det dom gör. Då gäller det att skapa förtroende både hos läsarna och hos SC/Agenter!

Exakt, ett ostädat garage kan vara tecken på spionage!!PutteA wrote:Skribenterna får infon, mot avtal att aldrig röja källaren!

Skickat från min iPhone 6.0 via Pekfingret.
Petr Vampola
Primeau wrote:Exakt, ett ostädat garage kan vara tecken på spionage!!PutteA wrote:Skribenterna får infon, mot avtal att aldrig röja källaren!

Vadå? Det står ju på wikipedia att han är klar då måste det stämma?? 

- Jarran_igen
- Forumentusiast
Nu börjar jag nästan tvivla på Wikipedia. Känns så oerhört "old-school" att inte bara kunna lita på en bloggare och ett öppet internetlexikon.
Strular faxen eller mailen hos Vampola?
Strular faxen eller mailen hos Vampola?

HOCKEY åt folket !!!
-
- c/o LL´s Forum
Petr Vampola
Man fick Rosén på kroken istället?
Säker källa?serra wrote:Vampola kommer
Han är klar

"Du missar 100% av skotten du inte skjuter" - Wayne Gretzky
Idag? Där ser man...serra wrote:Avrio
-
- c/o LL´s Forum
Betyder inte det imorgon?
Mycket möjligt.... Ingen aningSvartvadet wrote:Betyder inte det imorgon?
- Jarran_igen
- Forumentusiast
αυριο - här går google-translate på högvarv. Betyder imorgon enligt SÄKRA källor (dvs google translate). 

HOCKEY åt folket !!!
-
- Forumamatör
Ja, det ser ju ut som ''avrio'' med grekiska bokstäver eller?
Kryptiskt 

ja det är rena rama grekiskan för mig ja fattar ingenting LOL
Har Växjö råd med både Rosen och Vampola? Hur tänker man här, visst är det i huvudsak två centrar båda för en förstalina. Vi har också Moran. Och är det inte så att vi också behöver ytterligare en forward, som är utpräglad målskytt av rang?
Drömmen är ju Rosen + Vampola + "giftig yttervinge" - Men låter det inte lite för bra??
Samtidigt måste det ju ligga substans i ryktet kring Rosen, När Gozzi själv kommenterar som han gör.
Tankar??
Drömmen är ju Rosen + Vampola + "giftig yttervinge" - Men låter det inte lite för bra??
Samtidigt måste det ju ligga substans i ryktet kring Rosen, När Gozzi själv kommenterar som han gör.
Tankar??
Pengar är nog det minsta problemet.
Tror också vi kommer ha en förstaskedja som ser ut
Vampola-Rosén-XXXXXXX(Bergfors)
Tror också vi kommer ha en förstaskedja som ser ut
Vampola-Rosén-XXXXXXX(Bergfors)

Once a laker, always a laker!
Vampola+Rosén+Fleury
Vampola-Rosén-Piros??? 

[img]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/5/51/Flag_of_sm%C3%A5land.svg/120px-Flag_of_sm%C3%A5land.svg.png[/img] ©
I have come here today to chew bubblegum and kick ass... and I´m all out of gum
I have come here today to chew bubblegum and kick ass... and I´m all out of gum
haha fleury
ja jisses vilken drömspelare
ja jisses vilken drömspelare

Kommer Rosén blir det inga fler
Tror som nature fast jag skulle gärna se en till vass forward.
"Take care to get what you like or you will be forced to like what you get" George Bernhard Shaw
- Jarran_igen
- Forumentusiast
Nu har även en schweizisk sida skrivit om att Petr Vampola ska till Växjö. De anger ingen källa för informationen, men skriver att han ska presenteras denna vecka.
Petr Vampola verlässt Genéve-Servette Richtung Schweden
Der 30-jährige Stürmer Petr Vampola kehrt nach Schweden zurück. Der Tscheche verliess Timrå IK, wo er die Saison 2011 begann und in 20 Spielen 17 Punkte erspielte, dann aber zu Genéve- Servette wechselte, wo er aber keinen neuen Vertrag mehr erhielt. Nun ist er zurück in Schweden bei den Växjö Lakers und soll diese Woche noch präsentiert werden.
http://www.hockey-news.info
HOCKEY åt folket !!!
Haha, idag är till och med tyska vackert. 

"Take care to get what you like or you will be forced to like what you get" George Bernhard Shaw
fortfarande grekiska i huvet på mig ja fattar 0
Det räcker med den sista meningen: Nun ist er zurück in Schweden bei den Växjö Lakers und soll diese Woche noch präsentiert werden. Fritt översatt: Han (Vampola) är tillbaka i Sverige hos Växjö Lakers och kommer att presenteras denna vecka.
- Jarran_igen
- Forumentusiast
Fasiken Serra - istället för "avrio" kanske vi ska säga "manana" i detta fall? Grym manana-känsla över det hela. Nu har snart hela fredagen passerat och inget nytt kring Vampola.
Mina silly-nerver mäktar inte med denna väntan...

Mina silly-nerver mäktar inte med denna väntan...

HOCKEY åt folket !!!