Troja var värda åtminstone 2p

Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Jag blev inte tagen av vakterna, jag höll mig så lugn så.Piggelin wrote:Herre min gud, jag har förmodligen sett Jochen Peiper, bukskottet eller vad han heter.
I sista perioden kom det en dum djävel och ställde sig bland växjöfansen och började gapa om köpelag o dyl. Ganska omgående började han bråka så vakterna tog bort honom.
Tack gode Gud att vi inte har såna idioter i Lakejerna.
Nä det var inte "den levande legenden Buckshot"Snoken wrote:Fan, Bukskott! Det var inte dig jag snackade med framför vår klack väl? En kille som stod och höll upp sin halsduk mot isen (framför LL). Snackade rätt länge med honom. Supertrevlig kille...måtte det inte varit du
Ja men, domarn ska väl inte blåsa OM han INTE är säker på sin sak, eller?Snoken wrote:Vi dominerade sudden, det var allt jag sa. Resten av matchen dominerade vi inte, möjligtvis första perren.
Vi kan ju också tacka domaren för att vi inte vann med 5-4 då han dömde bort ett mål där pucken aldrig var blockerad. Dock skyller jag inte domaren för detta då hans plats är snett bakom mål och där stod han. Det är omöjligt att se om pucken är blockad eller inte från den vinkeln.
Buckshot åker aldrig bussWalle wrote:buckshot!!! var det du som åkte i vår buss?