Tim Heed
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Re: Tim Heed
Välkommen tillbaka!
Tror och hoppas alltid på våra nyförvärv, men idag har jag en olustig känsla. Kanske går över efter en vända på muggen.
Tror och hoppas alltid på våra nyförvärv, men idag har jag en olustig känsla. Kanske går över efter en vända på muggen.
jaha där ser man välkommen tebaka till oss Heeden
Möjligtvis som en ersättare för Nisse Andersson ......annars får jag inte ihop dettavlk wrote:Jag fattar ingenting.............
Säg vad du gör och gör vad du säger !
JA! 

Märklig värvning, fattar nada.
Människor som inte brinner för nåt existerar förvisso, men lever knappt.
Radio Kronoberg, nåt vi alla kan skämmas över.
Radio Kronoberg, nåt vi alla kan skämmas över.
Det verkar inte som om någon minns hur Erik Karlsson var i Frolunda!?
Hur spelar han idag? Precis samma typ av spelare.
Sv: Tim Heed
Fattar heller ingenting, klarade vi oss inte kvar i ES?
Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
Evertsson tar steget ett steg längre än resten av världens sportchefer,i love it!
Nu har vi en kille som enbart kommer spela PP!
Nu har vi en kille som enbart kommer spela PP!

Behandla folk så att de inte kan göra detsamma mot dig.
Växjö Lakersissä!!
Växjö Lakersissä!!
-
- c/o LL´s Forum
Skulle precis skriva samma sak, Erik Karlsson har aldrig varit ett äss i egen zon, men han jobbade hårt med att vara lite smartare och även på den fysiska biten.A-sta wrote:Det verkar inte som om någon minns hur Erik Karlsson var i Frolunda!?
Det skiljer inte mycket mellan Karlsson och Heed offensivt, hur sjukt det än låter!
Kan vi polera Heed så kan han vara en Diamant i framtiden
Tycker denna värvningen är as cool! Grymt bra i PP räcker gått o väl som replace till Ilkka i powerplay.
haka pele perkele!
-
- c/o LL´s Forum
Ja, alltså det är ju inte där problemet sitter.skarza wrote:Tycker denna värvningen är as cool! Grymt bra i PP räcker gått o väl som replace till Ilkka i powerplay.
Ska vi vara ärliga, hur bra är Illka i PP? Bortsett från skottet?
Inte i närheten utav samma splitvision som Heed besitter, eller handleder!
Jag är hoppfull
Jag är också posetiv! Vi har nu en bra PP-back som dessutom inte lär vara allt för dyr.
Nu ska vi bara se till att plocka in den bra defensiv back till så ser det rejält spännande ut
Nu ska vi bara se till att plocka in den bra defensiv back till så ser det rejält spännande ut
Once a laker, always a laker!
Instämmer här med Svartis,polera bort dumheterna och naiviteten och vi har en mycket lovande stjärna.
Behandla folk så att de inte kan göra detsamma mot dig.
Växjö Lakersissä!!
Växjö Lakersissä!!
skitbra värvning, en back som kan producera hyggligt med poäng också! kommer bli kanon!
Heed är ung och därmed utvecklingsbar. Han lär inte heller varit speciellt dyr. Jag gissar att han kommer att slita som ett djur i sommar för att vara väl förberedd. Hellre en utvecklingsbar spelare än kända namn som är på nedgång eller inte ger allt. Se på djurgården i år, inte hjälpte det med deras välmeriterade spelare.
precis, det är en mycket smart värvning av Evertsson!puff wrote:Heed är ung och därmed utvecklingsbar. Han lär inte heller varit speciellt dyr. Jag gissar att han kommer att slita som ett djur i sommar för att vara väl förberedd. Hellre en utvecklingsbar spelare än kända namn som är på nedgång eller inte ger allt. Se på djurgården i år, inte hjälpte det med deras välmeriterade spelare.
-
- Styrelsen Lakers Lakejer
när ja fick reda på värvningen på plats i Vida Arena idag 20 min efter att det va signat och kalart så blev man jävligt paff!...
Inte haft en tanke på att han någonsin skulle komma tillbaka hit...
för offensiv, och förbaskat dålig defensivt... MEN
efter att ha funderat ett tag så ja... får man Tim HEET som vi kallade honom efter Ljungby matchen ( för den minns väll alla? va de 5 poäng i samma match? ) så har jag faktiskt ändrat mig... iaf lite grand...
tror faktiskt Heed skulle kunna bli riktigt riktigt bra om man får honom att först hur man egentligen ska bära sig åt för att gå hela vägen..
väga av situationer, läsa de snabba spelet osv osv.. men de kommer bli intressant...
Träna på utav bara fan Tim och kör hårt.
Framför allt Välkommen till Lakers, där vi i framtiden kommer att föda stjärnor !!
Inte haft en tanke på att han någonsin skulle komma tillbaka hit...
för offensiv, och förbaskat dålig defensivt... MEN
efter att ha funderat ett tag så ja... får man Tim HEET som vi kallade honom efter Ljungby matchen ( för den minns väll alla? va de 5 poäng i samma match? ) så har jag faktiskt ändrat mig... iaf lite grand...
tror faktiskt Heed skulle kunna bli riktigt riktigt bra om man får honom att först hur man egentligen ska bära sig åt för att gå hela vägen..
väga av situationer, läsa de snabba spelet osv osv.. men de kommer bli intressant...
Träna på utav bara fan Tim och kör hårt.
Framför allt Välkommen till Lakers, där vi i framtiden kommer att föda stjärnor !!
" Jävla Moped" :D
" Det Är Tajt " ;)
" Det Är Tajt " ;)
Tim Heed
Skandal att du fick vänta i 20 min Coffe. Byt till pålitligare källa. Eller klappstol.
Det sägs vara en snubbe till på gång. Vet du vem?
”Demokrati är det fenomen då det inkompetenta flertalet
ges möjlighet att välja det korrupta fåtalet.”
G. B. Shaw
ges möjlighet att välja det korrupta fåtalet.”
G. B. Shaw
Tim Heed
Ryktena som gått under eftermiddagen är att både David Printz och Jonas Andersén är på väg söderut. Att VLH och HV slåss om Printz. Galenhöken sitter på mer info som han lovat släppa. Se om det kommer nått under kvällen från honom. Jag hoppas lite på Marcus Nilsson, men det kanske är ett långskott??
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
är, me det som är, så är det

- Jarran_igen
- Forumentusiast
Andersén är den enda av dessa som jag vill ha till Lakers. Printz var grym för två säsonger sedan, men var förvänansvärt blek denna säsongen. Långsam och inte alls på samma nivå som han visat tidigare.
MrMadhawks twittrande gör ju att man sitter som klistrad och väntar på vilken värvning han skulle släppa info om, eftersom det inte var Heed han hade tips om.
MrMadhawks twittrande gör ju att man sitter som klistrad och väntar på vilken värvning han skulle släppa info om, eftersom det inte var Heed han hade tips om.
HOCKEY åt folket !!!
-
Charlamov wrote:Skandal att du fick vänta i 20 min Coffe. Byt till pålitligare källa. Eller klappstol.
aa Illa va.. ?

men det va ju fortfarande inte ute på Nätet... då

Tror nog Precis som putte skrev...
Fast har ett långskott och det är Sebbe L....
" Det Är Tajt " ;)
" Det Är Tajt " ;)
-
- Forumentusiast
Det här citatet är en blivande klassiker!Svartvadet wrote:Ska vi vara ärliga, hur bra är Illka i PP? Bortsett från skottet?
Inte i närheten utav samma splitvision som Heed besitter, eller handleder!

Ofattbar värvning, hur tänker man? Vad är målet med detta lag?
"Var dig själv, det finns redan så många andra"
Målet är inget, färden är alltRäven wrote:Vad är målet med detta lag?

Skickat från min iPhone 6.0 via Pekfingret.
Sluta klaga för helvete!!! 

Jo, precis Premeau. Jag har sett en hel del matcher i Malmö och där tillförde inte Heed något som jag ser skulle önska att vi hade.
"Var dig själv, det finns redan så många andra"
men räven se det så här att Malmö är inte Växjö Lakers å Malmö ligger i Taif ligan å hur kul är det att spela där när vi ligger i en mycket roligare serie och i Växjö har vi kul vilket Tim nog insåg när han var hos oss senast för han ville ju spela för oss i KS men fick inte tyvärr så ja tror på grabben.
Vi kanskeska vänta med att utvärdera innan säsongen är över...eller? Ge grabben en chans!
"Du missar 100% av skotten du inte skjuter" - Wayne Gretzky
Har aldrig sett Heed spela, men hoppas naturligtvis att de som är positiva har rätt i att det finns så mycket potential.
"Take care to get what you like or you will be forced to like what you get" George Bernhard Shaw
Du var inte ens näraCoffe #800 wrote:Charlamov wrote:Skandal att du fick vänta i 20 min Coffe. Byt till pålitligare källa. Eller klappstol.
aa Illa va.. ?![]()
men det va ju fortfarande inte ute på Nätet... dåså det är ändå 20 min före alla andra
haha

Once a laker, always a laker!
Petr Vampola sägs vara på väg till Lakers enligt mycket säkra källor uppger MadhawkCharlamov wrote:Skandal att du fick vänta i 20 min Coffe. Byt till pålitligare källa. Eller klappstol.
I always tell the truth, even when i lie
-
Stoffe wrote:Du var inte ens näraCoffe #800 wrote:Charlamov wrote:Skandal att du fick vänta i 20 min Coffe. Byt till pålitligare källa. Eller klappstol.
aa Illa va.. ?![]()
men det va ju fortfarande inte ute på Nätet... dåså det är ändå 20 min före alla andra
haha
Precis de är därför man tar alla " Källor " med en nya salt, förutom dom som verkligen levererar...
" Det Är Tajt " ;)
" Det Är Tajt " ;)