Lakers vs Modo 21/2
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Re: Lakers vs Modo 21/2
gött att SÅS och Saviano är med ikväll
Har just varit i hallen,det finns biljetter kvar till bortastå i övrigt är det helt slutsålt lyckades få en ungdomsbiljett till mitt barnbarn tack vare att det återlämnades 3 biljetter.Fregus wrote:Arenan är alltså slutsåld? Vet ni om det, som Modosupporter, går att köpa biljetter till bortastå på plats imorgon?
Ingen match är spelad förrän den är slut!
Holös är sjuk, då slipper man blir jättenervös varje gång han får pucken 

-
- c/o LL´s Forum
Lakers vs Modo 21/2
Den kör vi på!!!!Talismanen wrote:Vi ska givetvis inte bli naiva och gå bort oss men mot ett lag som Modo som ligger på nästan samma poäng ska vi ta mig fan kunna spela lite mer offensivt mot än vad vi såg senast mot Timrå. Dom kvaliteterna har vi och det känns som en "nu eller aldrig match" så därför tycker jag vi brakar loss med....
OFFENSIVA LAKERS, VI VILL SE OFFENSIVA LAKERS, OFFENSIVA LAAAAKERS, VI VILL SE OFFENSIVA LAKERS!!!
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
vad ska vi köra när modo kontrat in 4-0 efter 12 min?
Jag skiter fullständigt hur det ser ut, bara det blir 3 p
Jag skiter fullständigt hur det ser ut, bara det blir 3 p
Snart nära dig...en ny hall
-
- c/o LL´s Forum
Lakers vs Modo 21/2
Absolut Serra!!!!!
Gör inget om man sjunger det en gång. Tror knappast de byter spelide bara för en ramsa . Däremot kanske de blir ös i ramsan
Gör inget om man sjunger det en gång. Tror knappast de byter spelide bara för en ramsa . Däremot kanske de blir ös i ramsan
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
-
- c/o LL´s Forum
Avd. hänga upp sig på småsaker! Nä gud så hemskt att köra en ny ramsa lite för skojs skull. Vad vi än skriker serra så är det väl för fan ändå inte vi som spelar. Fan släpp loss lite. Bli lite grek. Alltså ramsan är ju inte för att vi kräver gladhockey och klappklapp 60 min utan en liten uppmaning att köra på lite mer framåt och inte fastna i Gerbers knä.
Den som inte sjunger är taifare!!!
håller med dig där Talis VÅGA VARA OFFENSIV
-
- Forumdemon
Gick ju bra i början av serien när lakers spelade gladhockey hemma
Sen de började vinna hemma har de spelat på kontringshockey hela tiden och nu har de tagit poäng i nio raka hemmamatcher!!

"fest med lakers lakejer;)"
jag skiter i ramsan i sig.
Tro inte spelarna får spader och börja tokanfalla för att vi skriker det.
Är bara lite kluven till hur vi ska spela.
Tro inte spelarna får spader och börja tokanfalla för att vi skriker det.
Är bara lite kluven till hur vi ska spela.
Snart nära dig...en ny hall
-
- c/o LL´s Forum

Bara släpp det nu Lillklonis å gå vidare i livet. Det är ingen katastrof det som hänt. Jag lovar att vårt kära Lakers kommer va samma lag som alltid trots detta oanständiga ramsförslag.
Tack serra precis. Jag tror inte denna ramsan kommer bli matchavgörande. Därmed inte sagt att det kan va kul att köra nån annan ramsa som uppmanar killarna framåt. I så fall får vi ju lägga ner Framåt Kämpa VLH oxå ikväll för annars kanske dom helt plöstligt börjar ta åt sig av den och bli helt förvirrade. Eeeh åhhh vart fan ska va? Säkra hemåt eller köra på framåt? Eeeh va fan gormar dom sådär för på VS? Och JK står där och gormar. Eee ähh öööhhh!
Den som inte sjunger är taifare!!!
Fan blir sjukt nervöst ikväll
Hockeybussen till Malmö 28 oktober mindre än 90 platser kvar
Blir???Klonis wrote:Fan blir sjukt nervöst ikväll

Jag är ju för fan hypernervös NU!!!
Jag är Lakers-fan, vad fan är du?
Det ÄR pappa som bestämmer!
Det ÄR pappa som bestämmer!
Har en ungdomsbiljett på västra stå över .PM.A mej ...först till kvarn.
Holös sjuk Nisse-pisse in

-
- Forumamatör
alfax wrote:Har just varit i hallen,det finns biljetter kvar till bortastå i övrigt är det helt slutsålt lyckades få en ungdomsbiljett till mitt barnbarn tack vare att det återlämnades 3 biljetter.
Försöker du dryga ut pensionen?alfax wrote:Har en ungdomsbiljett på västra stå över .PM.A mej ...först till kvarn.

Lägg in den högt
Absolut inte barnbarnet ringde att han hade 39 graders feber ,så du får köpa den för 80 kr.
Köper gärna en ståplats på H-Sektionen om någon har biljett till övers...
-
- c/o LL´s Forum
Ville man inget mot Timrå, varför skulle man då vilja något mot MoDo.?
JK säger utifrån pressintervjun att det var så dags efter 1-2 att börja åka skridskor, men då var det för sent. Varför drog han inte spelarna i örat tidigare och beordrade de att åka mer skridskor tidigare, om han inte var nöjd med skridskoåkningen??
JK säger utifrån pressintervjun att det var så dags efter 1-2 att börja åka skridskor, men då var det för sent. Varför drog han inte spelarna i örat tidigare och beordrade de att åka mer skridskor tidigare, om han inte var nöjd med skridskoåkningen??
Last edited by Lakershjärta71 on 21 February 2012, 15:58, edited 1 time in total.
Tror du att du kommer in på ungdomsbiljett så får du köpa min.Ericsson wrote:Köper gärna en ståplats på H-Sektionen om någon har biljett till övers...
Mer ramsor liknande den talis sa! Få in lite humor, skoj och tokigheter på läktaren. Så vi slipper se ut som ett gäng pensionärer som knappt hänger med i tempot och faktiskt ser ut som en klack som har tokskoj på hockeyn! (På en Tisdag
)

En för alla, alla för en.
Kom igen Lakers, make my day 

Människor som inte brinner för nåt existerar förvisso, men lever knappt.
Radio Kronoberg, nåt vi alla kan skämmas över.
Radio Kronoberg, nåt vi alla kan skämmas över.
har hittat en mycket intressant sak gällandes Modo.
Av alla bortamatcher så är Modo bäst av alla lag efter 1:a perioden.
Av alla bortalag är Modo nästan sämst av alla (näst sist) i andra perioden.
Sista perioden ligger de rätt lång ner även där.
Såg ju likande tendenser förra mötet fast då på deras hemmaplan även om detta inte är ett mönster för deras del på hemmaplan. Men som sagt på bortaplan bäst i första perioden av alla lag...
Summa sumarum- J-igt viktigt att vara på topp från första sekund! och där har ni som fått biljett ett ansvar att hejja fram våra krigare redan innan matchen.
Så har vi 0-0 efter första så är jag mer än nöjd!
KOM IGEN LAKERS!
Av alla bortamatcher så är Modo bäst av alla lag efter 1:a perioden.
Av alla bortalag är Modo nästan sämst av alla (näst sist) i andra perioden.
Sista perioden ligger de rätt lång ner även där.
Såg ju likande tendenser förra mötet fast då på deras hemmaplan även om detta inte är ett mönster för deras del på hemmaplan. Men som sagt på bortaplan bäst i första perioden av alla lag...
Summa sumarum- J-igt viktigt att vara på topp från första sekund! och där har ni som fått biljett ett ansvar att hejja fram våra krigare redan innan matchen.

Så har vi 0-0 efter första så är jag mer än nöjd!
KOM IGEN LAKERS!
#10 Duchon
Janne K är säkert också nöjd med 0-0!Dannedd wrote:Så har vi 0-0 efter första så är jag mer än nöjd!

Själv är jag missnöjd om inte den där Netik ser till att göra minst ett mål. Framför allt måste han visa att han VILL göra poäng dvs nosa sig till lägena istället för att – som nu – glidfisa runt i väntan på lönekuvertet

Skickat från min iPhone 6.0 via Pekfingret.
Alfax: Haha, jag fyller 32 i sommar.. Lite små skeptisk faktisk 

Är ganska övertygad om att du kommer in eftersom man aldrig kollar åldern vid entren,vet de som gått in på u-biljett innan.
Men du avgör själv.
Men du avgör själv.
Jag hoppas att vi alla kommer att få se ett offensivt VLH som lurigt anfaller - tätar bakåt OCH blixtsnabbt ställer om när tillfälle ges. Ett hockeytänk som VLH så fantastiskt bemästrar alla dagar i veckan. Riktigt hockeygodis när det presteras.
Våga lira liret - TRE POÄNG!
Våga lira liret - TRE POÄNG!
verkar som Saviano blir extra spelare
- Pysslingen
- Forumentusiast

Bra start! 3 skott på mål efter första! Go Janne go 

Skickat från min iPhone 6.0 via Pekfingret.
Jag skäms å Växjös vägnar. Jag skulle vilja bänka de flesta i lakers efter första perioden. Dom åker ju för fan inte skridskor.
Säg vad du gör och gör vad du säger !
Fattar inte Janne att han skall slänga in det ständiga orosmomentet Saviano,
hoppas jag att hans huvud rullar efter matchen.
Fan vilken tragisk period!
hoppas jag att hans huvud rullar efter matchen.
Fan vilken tragisk period!

Tack Kallio! 

Tack igen Kallio! 

håll ut 2a perren nu i ledning