J 20
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Re: J 20
Det sägs att man borde rensa lite på juniortränarsidan. Det är uppfattningen jag fått också. Det finns några bra kullar som jag hoppas kan blomma lite kommande år.
Människor som inte brinner för nåt existerar förvisso, men lever knappt.
Radio Kronoberg, nåt vi alla kan skämmas över.
Radio Kronoberg, nåt vi alla kan skämmas över.
Håller med Alfax, och efter att ha snackat lite med JK om just junior sidan så säger han att det brukar krävas 6-7 år på yttersta elitnivån innan man kommer kunna få ett riktigt starkt j-20 superelit som även kommer producera gott om spelare till a-laget. Så detta är väl "lär" säsonger för vårt j-20 och i framtiden när hela föreningen blivit mer elit anpassad så kommer vårt j-20 göra riktigt bra ifrån sig, det är jag övertygad om!
"A month before the season I stop putting ketchup on my french fries." -Mario Lemieux
-
- c/o LL´s Forum
Jo men för helvete 3-13!!!!!!!!!! Siffrorna kan väl inte gå någon förbi. Fine om det varit 3-7 men 3-13. Det suger fan fet getpung.
Den som inte sjunger är taifare!!!
Skall vi någon gång få fram u och j-lag är det helt avgörande vilken kunskapsnivå klubbens tränare/ledare har. Jag vet inte hur det är idag med historiskt har det funnits mer att önska. jag tittade på några j-matcher förra året och vissa ledare i båset borde nog fundera på som lämplighet. Ser inte kul ut när ledarna råskäller på domaren t.ex. Skulle även vara hälsosamt om vi kunde utbilda ett gäng domare. Dels för att hockeyn i Sverige behöver det och dels för att det ger de som inte riktigt räcker som spelare en möjlighet att stanna inom hockeyn.
Då var J-20 vårsäsong spikad
http://www.vaxjolakers.se/artikel/16552/
http://www.vaxjolakers.se/artikel/16552/
Hockeybussen till Malmö 28 oktober mindre än 90 platser kvar
-
- c/o LL´s Forum
Hittade ingen tabell för J 20 men satt och räknade alla trepoängare vi tagit hitentills och fick det hela 3 st. Kan ha räknat fel men bra är det verkligen inte.
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
J20 tar in keepern Oskar Östlund från HV:s dito. Händer mycket på målvaktsposten just nu. Kanske inte den positionen jag trodde vi skulle vara aktivast med.
-
- c/o LL´s Forum
Kan det vara så varanen att de vill testa målvakter i j 20 ifall Gerbes skada skulle visa sig vara långvarig
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
Nej, det tror jag ärligt inte. Gerber måste i så fall ersättas med en mer etablerad spelare.
-
- Forumproffs
J 20
Klockan 17, enligt istiderna.
Borde stämma då vårt lag ska bemanna kiosken fram till 19:45
Borde stämma då vårt lag ska bemanna kiosken fram till 19:45
BÄTTRE ETT HÅRT SKOTT I SARGEN ÄN ETT LÖST PÅ MÅL
Lång roadtripp för junisarna i helgen Löven och Luleå borta undra om dom har lika kul som LL på våra långresor

Lycka till pojkar med matcherna

Lycka till pojkar med matcherna
Hockeybussen till Malmö 28 oktober mindre än 90 platser kvar
-
- Styrelsen Lakers Lakejer
Tror ajg inte dom har... haha fast kanske om dom vinner båda.. kämpa på !
" Jävla Moped" :D
" Det Är Tajt " ;)
" Det Är Tajt " ;)
-
-
-
- Forumdemon
Två bottenlag som möttes idag i Vida. va inget vidare spel tycker ja från växjös sida. slänger iväg alldeles för mycket puckar.
"fest med lakers lakejer;)"
-
- c/o LL´s Forum
Ännu en förlust för grabbarna- 3-0 borta mot mora 
Hur viktigt är det att ha kvar J 20 i eliten. För Löven verkar det vara livsviktigt för att inte tappa spelare söderöver men är det lika viktigt för Lakers? Eller kan vi behålla spelare i laget om vi trillar ner vilket är nära nu enligt tabellen

Hur viktigt är det att ha kvar J 20 i eliten. För Löven verkar det vara livsviktigt för att inte tappa spelare söderöver men är det lika viktigt för Lakers? Eller kan vi behålla spelare i laget om vi trillar ner vilket är nära nu enligt tabellen