Fahlander

Här diskuterar du allmänt hockeysnack.

Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Post Reply
teddy
c/o LL´s Forum

Fahlander

Post by teddy »

Tycker det är märkligt att Ulf (Sveriges pajas domare nr 1) Rådbjer får kalla Emil Kåberg för grottmänniska. Utan att någon bryr sig. Dessutom i direktsänd tv. Men när Fahlander kallar Ulf (Sveriges största domarskämt) Rådbjer för våldsbrottsling på sin twitter. Då blir det ett jävla liv.
Som vanligt så är det nästan lite nazist varning på det hela. Vissa får säga saker, och göra saker hur mycket dom vill utan konsekvenser. Men när dom på andra sidan sätter hårt mot hårt. Då ska det halshuggas och hängas ut och förnedras. Hmmm påminner om en viss annan förening :whistle:
I always tell the truth, even when i lie
Svartvadet
c/o LL´s Forum

Re: Fahlander

Post by Svartvadet »

Tycker Fahlander är ganska cool i detta läget, men samtidigt så är han löjlig.

Klart att dom ska hugga på Fahlander, han hoppar ju in utan anledning? Behöver han jobba som hitman också?!

Hade Kåberg svarat själv så hade jag inte sagt något, nu är det enbart löjligt, rent pajaseri.
Räven
c/o LL´s Forum

Post by Räven »

Jag kan tycka att det är kul att det finns profiler som Fahlander. Fy fan om alla skulle vara små osynliga gråa möss.
"Var dig själv, det finns redan så många andra"
sid
Forumproffs

Fahlander

Post by sid »

Fahlander är tragisk
friberg
c/o LL´s Forum

Post by friberg »

han är som en Tomte fast delar bara ut tråkig julklappar via tvitter ahahahahaha
Lemieux
Forumentusiast

Post by Lemieux »

Jag personligen tycker att Fahlander är ett stort skämt.. Kolla bara när han skulle slåss på läktaren med Bofors skadade junior förra säsongen för att han gick förbi och sa "bra match" till Fahlander när Bofors ledde. Han är ett av deras ansikten utåt och beter sig som om han vore 12 år gammal! Han må vara rik men tjänar verkligen örebro i längden på att ha han i klubben?
"A month before the season I stop putting ketchup on my french fries." -Mario Lemieux
PutteA
Styrelsen Lakers Lakejer

Fahlander

Post by PutteA »

Problemet med det Fahlander sa var ju att Rådbjer är en dömd hustrumisshandlare. Och det är faktiskt värre än att kalla någon för grottmänniska. Eftersom det inte är sant så är det ju faktiskt förtal, och jag tror Fahlander kan åka dit ordentligt om Ulf gör en rättslig process av detta. Rådbjer var en gång en riktigt bra domare, och i Kinnarps Arena är han väl fortfarande kung!!
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
:idea:
InmeDes
Forumentusiast

Post by InmeDes »

Precis, att kalla någon för något tillmäle är på sin höjd en personlig förolämpnimg som man möjligen kan tycka är osmaklig eller inte. Såvida inte det är mot en grupp människor, TAIFare t ex. Då är det hets mot folkgrupp :wink: .

Att oriktigt offentligt påstå att någon har utfört en handling som dessutom är olaglig då är vi på en helt annan nivå.
Och livet går vidare på Uda Dan Dara. Vem vinner och vem försvinner? Svaret ges i nästa avsnitt.
Niles
c/o LL´s Forum

Post by Niles »

Fahlander är en pajas. Man undrar ju varför vissa i mänskligheten inte kommit längre i sin personliga utveckling, grabben är ju inte ens torr bakom öronen. Ser fram mot en fällande dom :ok:
Människor som inte brinner för nåt existerar förvisso, men lever knappt.
Radio Kronoberg, nåt vi alla kan skämmas över.
Räven
c/o LL´s Forum

Post by Räven »

Nja, det är väl ganska subjektivt vad som är en pajas. Jag tycker dock att han lyckats med otroligt mycket i sitt liv hittills. Men visst har det förekommit övertramp, men det brukar vara det som behövs för att få resultat.
Niles
c/o LL´s Forum

Post by Niles »

Som sagt, ett skämt vars mentala ålder är skrämmande låg.
Människor som inte brinner för nåt existerar förvisso, men lever knappt.
Radio Kronoberg, nåt vi alla kan skämmas över.
Power Play
Forumdemon

Fahlander

Post by Power Play »

Räven wrote:Nja, det är väl ganska subjektivt vad som är en pajas. Jag tycker dock att han lyckats med otroligt mycket i sitt liv hittills. Men visst har det förekommit övertramp, men det brukar vara det som behövs för att få resultat.
Har inte han gjort sig rik på nån slags... vad heter det nu... Jo, privatägd vårdinrättning typ. ;)
Den som ser möjligheter istället för hinder är alltid den som kommer längst!
A-sta
Forumdemon

Post by A-sta »

Räven!
Du verkar ha blandat äpel och päron i dina inlägg om Fahlander och SLG!
För mig är det ofattbart att hylla Fahlander och dissa SLG!
Kunskapsnivå om dessa parter innan inlägg Räven? :oops:
Räven
c/o LL´s Forum

Post by Räven »

Ja, han har gjort sig rik på bland annat vårdföretag, vilket jag följdaktligen inte gillar. Men han har också skapat sig pengar via fastighetsbolag och det är där han är nu, samt en massa andra varianter av företag, för han är en sann entreprenör.

Det jag skriver när det gäller det jag anser som tillförande, är hans roll i idrottsvärlden, jag tycker lika bra om Percy Nilsson och hans roll i samma värld. Båda har gjort övertramp på sina olka sätt, men de har inte varit osynliga och det gillar jag.

När det sedan gäller SLG så står jag fast vid det jag skrev om dem.
Primeau
c/o LL´s Forum

Post by Primeau »

Hade jag varit örebroare så hade jag skämts :oops: , han är ju för fan som en jätte-bebis:
http://na.se/sporten/ishockey/1.1479892 ... ofors-namn
Skickat från min iPhone 6.0 via Pekfingret.
Varanen
c/o LL´s Forum

Post by Varanen »

Han tappade otroligt mycket i mina ögon i samband med taif-tjafset för någon säsong sedan. Det skulle presenteras bevis på att våra evil cousins hade fuskat. Konkreta bevis han sade sig ha i sin ägo. Sedan kom han på att det finns u -och j-hockey och ville bli bästa bundis istället + lite annat mummel. Inget agerande som enligt mig är förtroendeskapande.

Nu senast visste han tydligen att någon var dömd för ett specifikt brott, vilket visade sig inte stämma. Hoppas verkligen att Fahlander aldrig blir justitieminister. Brott och straff är inte riktigt hans grej. Det går nog lite för fort rent allmänt. Han skulle må bra av att ta några steg tillbaka och samla sig.
Räven
c/o LL´s Forum

Post by Räven »

Hans svaghet som jag ser det är att hans mun pratar för fort ibland. Oftast är det bättre att köra det i huvudet och göra en snabbanalys hur det låter. den som kan göra det vinner naturligtvis i längden.
Men återigen så vill jag ha personligheter som verkligen väcker något.
Post Reply