Saviano till Västerås?
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Re: Saviano till Västerås?
Japp, även Åseda satsar stort med sitt nya arenaprojekt "Profilgruppen Arena", 350 milj kr, jävla skrytbygge.....
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det

Jag har hört – från säkra källor – att ansvariga för kommande Rottne Arena (12.800 pers, klar 2014) ställt som krav att alla cheerleaders måste vara blondiner …
Skickat från min iPhone 6.0 via Pekfingret.
12 800
? Kan det verkligen stämma, Primeau?
Men ska Åseda bygga så måste även Lenhovda. Elite-fönster finansierar, helt inglasat.

Men ska Åseda bygga så måste även Lenhovda. Elite-fönster finansierar, helt inglasat.
Och livet går vidare på Uda Dan Dara. Vem vinner och vem försvinner? Svaret ges i nästa avsnitt.
ja den ska ju stå på stora åkern precis innan rondellen i Rottne och där bor det ju bara strax över 3000 invånarePrimeau wrote:Jag har hört – från säkra källor – att ansvariga för kommande Rottne Arena (12.800 pers, klar 2014) ställt som krav att alla cheerleaders måste vara blondiner …
Frågan är om inte denna tråd är den om spårat ut mest av alla....men det är klart redan rubriken var en urspåring utan dess like så det är väl egentligen inte konstigt alls.
Ingen match är spelad förrän den är slut!
en helt skön tråd enligt min mening hahahahaha
12.800 låter rätt mycket, men detta är siffran som jag hört.InmeDes wrote:12 800? Kan det verkligen stämma, Primeau?
Fast nu blev jag lite osäker … hmm, kan ha blandat ihop det med nya Braås Arena …
Jag är inte hundra på publikkapaciteten i Braås, men jag vet i alla fall säkert att fasaden på anläggningen kommer bli knallgul, och att laget – Constructors – redan har sin slogan klar: Hellre dumpra än dumpa!
Skickat från min iPhone 6.0 via Pekfingret.
men KOSTA BODA ART ARENA kommer bli sjukt jobbig att komma till,
HETT SVETTIGT Å VARMT då det får rum ca 9500 pers när deras artistiska spelare spelar som faan.
HETT SVETTIGT Å VARMT då det får rum ca 9500 pers när deras artistiska spelare spelar som faan.
Saviano till Västerås?
Iggulden och Moran är inte på väg till Diö. Men jag har hört ryktet om Glimmåkra istället dom är trötta på alltid vara bakom Kristianstad o Diö så nu vill man satsa uppåt istället. Har ni inte varit där så rekommenderar jag en tripp dit 

- johncrooks
- Forumamatör
NELSON MF GARDEN ARENA! 

-
- c/o LL´s Forum
Det låter ju ännu mer osannolikt. Nä jag kan inte tänka mig att något utav dessa rykten kan va sanna.sid wrote:Iggulden och Moran är inte på väg till Diö. Men jag har hört ryktet om Glimmåkra istället dom är trötta på alltid vara bakom Kristianstad o Diö så nu vill man satsa uppåt istället. Har ni inte varit där så rekommenderar jag en tripp dit
Den som inte sjunger är taifare!!!
Men va faan Talis, det är ju säkra källor.....
Så är det med det, som det

-
- c/o LL´s Forum
Jaha är det dom där JÄTTESÄKRA källorna!? Trist i så fall 

Den som inte sjunger är taifare!!!
Gemla HC är och rycker i några av våra spelare enligt säkra källor då Berlosconi Arena snart står klart, Berlosconi kommer att flytta till Gemla och vill satsa lite, nu när gemla HC startar upp på nytt.
"Var dig själv, det finns redan så många andra"