Janne e go!! Det är alltid intressant att lyssna på honom, så intressant att man vill följa varenda liten kroppsrörelse han gör Han är väl bara mänsklig, ödmjuk å på alerten, känner nog av en slags positiv å kittlande "nerv" som presskonferenser utgör där han vill/måste vara taggad med att säga rätt saker och inte göra bort sig, samtidigt gillar han det nog rätt mycket också..
Hehe Janne kanske ville lägga ett bud på bordet, verkade iaf inte vara några snorkråkor under!
Jämfört med andra tränare som t.ex. Perra Johnsson och Tomas Kempe som knappt säger "5 öre"..
Alla ni som har SMP i pappersform,gå in och läs dagens insändare från Eva Persson,Student.
Jag brukar ha svar på tal men jag kan inte komma på ett enda ord att svara med på hennes inlägg i debatten.
Jag känner att vi befinner oss på två olika sidor i universum.
Behandla folk så att de inte kan göra detsamma mot dig.
Haha läste det oxå och håller med dig Malul. Finns det nått att svara på ett så urbota ointelligent och okunnigt inlägg? Vart i helvete vill hon med insändaren? Så korkat va det så hon inte ens får fram nån mening med det. Därför ska hon inte heller få nått svar. Det borde inte ens egenligen pratas om det här så jag tycker vi lägger ner det helt. Finns inget i det som är värt nån energi. Så!
Vilket skämt... läste det kvart i fyra inatt, o ja höll på o tappa alla tidningarna i hissjäveln.
Mest patetiska lilla kräk som skrivit insändare någonsin!
Vet säkerligen inte vad en cheerleader är säkert.
Tycker vi ska bjuda henne på en resa till usa, låta henne se lite amerikansk fotboll, där snackar vi cheerleaders och 100.000 på läktarna +ölservering.. FO FU.K SAKE!
Nä, han är nåt ännu värre. Skicka honom till Sibirien, om du frågar mig. Tråkigare människa att lyssna på finns inte...
Det finns däremot en till, under samma epitet. En kvinnlig f.d. utförsåkare, jag vet inte vad hon heter, som kommenterar alpina tävlingar. Samma gnälliga jag-vet-bäst-och-kan-aldrig-säga-att-nån-gör-nåt-bra-attityd. Henne kan gubben Boork ta med sig när han åker.
Den som ser möjligheter istället för hinder är alltid den som kommer längst!
Jag håller med dig delvis PP. Men han kan blixtra till imellanåt som när han intervjuade Timrås tränare efter en straffläggning mot VLH. Mycket underhållande!
Tråkigt att inte Markusson bloggar på SMP den här säsongen. Är alltid kul att läsa insideinfo och höra synpunkter ur spelarnas perspektiv.
Tråkigt (och ovanligt) också att ingen lakersspelare återfinns på twitter.
Vore fantastiskt kul att ha någon spelare eller annan person med anknytning i sitt flöde.
Nu till min fråga, någon som har tips på intressant person med växjöanknytning att följa?
Enestubbe & co följs redan intensivt
"Den där banderollen där Heineken är utbytt mot Heikkinen är kanske det största jag varit med om i min karriär. Det är en sak som jag kommer minnas hela livet."