Hade jag inte träffat dig igår, så hade jag blivit något misstänksam då jag läser ditt användarnamn "buck", vilket vid en första åtanke associerades till en annan mindre populär Trojasupporter.
eddie: ja0.. var på sports ett bra tag... sen gick jag till ett onämnbart ställe..
Per: är inte du från vislanda från början? tycker jag känner igen dej från gärdesvägen/dalvägen!
Hehe... Ja när man hade lyckats ta sig ner till stan var man så mjuk att man inte visste riktigt vart man gick... tur att dom inte gjorde 13 mål.. för då hade man somnat hemma.. *1 jäger per mål*
viktor666: bwaaah! jag har ett rykte att tänka på! ;D
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
Ja, just det! Det måste väl vara värt en del...
Från och med i morgon kommer jag att varje dag skriva en bokstav i namnet på ditt hemliga "stamställe"!
Detta kan dock förhindras... $$$$$$$!
uhm.. rabatt på rookie då?
så blir det stickan (gammal TAIF-lirare juh) som pejjar... dvs, ingen oskyldig drabbas!
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.