Vi, klubben, chiefen är världsmästare på hockey per krona- Total walk over. Men jag saknar en (jag nöjer mig med en) psychoclown-profil. Hasek vore ett bra alternativ. En spelare vi knyter till oss för hoceykunskaperna, den höga profilen, för kult-faktorn och för haussen bland allmänheten. Jag har en gammal lakersfavorit som inte når upp till det sista kriteriet, men som hade auktoritet på isen. Jani "Hulken" Honkanen bröt mönstret med svärmorsdrömmar som kammar mylittleponies. Nästa säsong kan bli ett helvete. Någon borde ta sitt ansvar och straffa de som eventuellt låter oss lida i elden eller plågar våra stjärnor.
Varanen: Vad är det mellan dig och Hirvonen, hehe? Så fort en motsåndare är i närheten tokar du loss.
Honkanen: Vadå? Det är mitt jobb. Lagets förste center rör man inte.
Varanen: Men han är inte förste center...
Honkanen: Uhh? Vem är det då?
Varanen: Torsten givetvis! The Thoorst!
Honkanen: Hehe...ja...men kaptenen kan ta hand om sig själv. Jag måste agera när det behövs.
Varanen: Ja, vem fan muckar med en arg bergsdvärg!
Honkanen: Jag ska vara mer noggrann framöver.
Varanen: Men det är inte mig du ska lyssna på...
Det var ett skämt också..ser hellre en junior som 2:a keeper.
"Men eftersom OS-vinnaren från 1998 inte anser att Spartak köpt tillräckligt många klasspelare inför nästa säsong och därmed inte har chansen att vinna KHL-titeln vill Hasek till ett nytt lag." Sagt av en målvakt som är 47 år innan nästa säsong är tillända
Gå i pension är mitt bästa tips för dagen.
Last edited by Niles on 7 July 2011, 21:34, edited 1 time in total.
Människor som inte brinner för nåt existerar förvisso, men lever knappt.
Radio Kronoberg, nåt vi alla kan skämmas över.