TJ-Hensick
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Re: TJ-Hensick
Kris Beech är väl det hetaste alternativet efter TJ?
Jag hade gärna sett Stephen Dixon om det inte blir ngn med Hensick 

Once a laker, always a laker!
-
- c/o LL´s Forum
Varför är han det?nature wrote:Kris Beech är väl det hetaste alternativet efter TJ?
Jag vill ha in nya namn på forwardssidan som kan "röra" om lite, och som inte ES-lagen har så bra koll på. I övrigt ganska tråkigt att se år efter år när samma spelare hoppar från den ena ES-klubben till den andra "sjutton" gånger. Dock till en viss gräns har jag förståelse för om Evert vill ha in ett par ES-rutinerade spelare. TJ hade varit superb!
- Jarran_igen
- Forumentusiast
Enligt mrmadhawk så har TJ förlängt med St Louis Blues. Ingen TJ till Lakers alltså.
HOCKEY åt folket !!!
-
- Styrelsen Lakers Lakejer
då kan vi sluta drömma om T.J
från Aftonbladets Blogg.
Det har ryktats en hel del om T.J Hensick denna silly season. Flera elitserieklubbar har ryktats vara intresserade, däribland Frölunda och Växjö.
Men nu kan de sluta drömma om centern som den gångna säsongen gjorde 69 poäng på 59 AHL-matcher och även fick chansen 13 gånger i NHL. Preoria Rivermen har nämligen gått ut med att Hensick har förlängt sitt kontrakt med två år.
/Forsgren
från Aftonbladets Blogg.
Det har ryktats en hel del om T.J Hensick denna silly season. Flera elitserieklubbar har ryktats vara intresserade, däribland Frölunda och Växjö.
Men nu kan de sluta drömma om centern som den gångna säsongen gjorde 69 poäng på 59 AHL-matcher och även fick chansen 13 gånger i NHL. Preoria Rivermen har nämligen gått ut med att Hensick har förlängt sitt kontrakt med två år.
/Forsgren
" Jävla Moped" :D
" Det Är Tajt " ;)
" Det Är Tajt " ;)
- Jarran_igen
- Forumentusiast
Från St Louis Blues hemsida
http://blues.nhl.com/club/news.htm?id=564700
http://blues.nhl.com/club/news.htm?id=564700
HOCKEY åt folket !!!
äh,han är o förblir en sopa.
Behandla folk så att de inte kan göra detsamma mot dig.
Växjö Lakersissä!!
Växjö Lakersissä!!