Shjon Podien i P3 sport

Sånt som inte passar in nån annanstans skrivs här. Självklart kan du diskutera även sånt som inte berör hockeyn här.

Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Post Reply
User avatar
Putte#24
c/o LL´s Forum
Posts: 8000
Joined: 13 April 2002, 14:16
Location: Gemla
Contact:

Shjon Podien i P3 sport

Post by Putte#24 »

User avatar
Zrekal
Forumdemon
Posts: 1042
Joined: 15 September 2002, 14:09

Post by Zrekal »

Inslaget börjar 4.30 (ca) in i sändningen....
Gallerskalle
Forumamatör
Posts: 161
Joined: 12 January 2003, 07:05
Location: Nära Malul

Post by Gallerskalle »

Det är ju nästan så att man tror att Anderzon har skrivit manus till frågorna, ännu en bra ( i mitt tycke) intervju med Shjon.


//Johan
User avatar
LaKaj
Forumdemon
Posts: 1563
Joined: 19 April 2002, 23:29
Location: Från blå. Rakt upp i krysset!
Contact:

Post by LaKaj »

Han fick en fråga om han vill spela med Foppa i MoDo nästa år, vilket han lämnade öppet. Kanske han istället helst vill spela med Foppa i Lakers nästa år :?: :!: :D
----- Växjö Lakers, Sveriges stolthet!-----
Plöjbojj
Forumamatör
Posts: 6
Joined: 28 October 2003, 16:21

Post by Plöjbojj »

LaKaj wrote:Han fick en fråga om han vill spela med Foppa i MoDo nästa år, vilket han lämnade öppet. Kanske han istället helst vill spela med Foppa i Lakers nästa år :?: :!: :D
Men all säkerhet vill han nog det, sedan kommer nog Lidström också och de andra grabbarna som är på väg hem. Tror även att Ni får ta bort den röda färgen i Era dräkter om 1-2 år för om man tror på alla rykten här så kommer nog snart Lakers vara detsamma som svenska landslaget eller i varjefall stora delar av den. Men tråkigt för Podein för då får han inte vara med, men va gör det han platsar säkert inte då heller!
Jag är besserwisser!!!
Post Reply