Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
PutteA wrote: Troja däremot, fruktansvärt dåligt att inte ge TAIF en match när så mycke står på spel. Jag säger grattis TAIF, men samtidigt tycker jag inte ni är värda platsen med de senaste dagarnas försök till påverkan av resultat med pengar. Synd att inte KHK orkade stå emot Huddinge.
Men faktum kvarstår ändå, hade KHK skött sitt så hade ju liksom saken varit biff eller hur? hur man än vrider och vänder på det.Kloker wrote:Jag var på plats i Sunnerbohov ikväll. Det var ingen vacker syn. Så utstuderat, så välplanerat och så jävla ekonomiskt välkommet för de båda. Kompismyshockey! Det var ungefär som att kolla på en hockeykomedi regisserad av Torsten Liljegren och Jerry Andersson.Två bonnar som behöver hjälp av varandra - hehheehh, tack sa du hao...
Nu vann ju iofs Huddinge hemma mot KHK, men att Troja/Ljungby skulle bli så nerbajsade inför hemmapublik i SISTA HEMMAMATCHEN för säsongen när det betyder så mycket för alla lag i serien, nä det trodde jag inte. Inte en enda hemmatorsk i kvalserien, men nu kom den, mot Liljegrens TAIF när dom behövdes som mest. Märkligt...
Troja var väl klara redan i onsdags?Anders83 wrote:Troja var klara för allsvenskt spel och hade uppenbarligen inte mycket att lira för .
KHK borde fått den största moroten att vinna och hade allt i egna händer och får undra över varför man slarvade bort matchbollen.
Tingsryd har nog en hel del att fundera över inför nästa säsong och det gäller hela organisationen , det finns gränser för vad publiken orkar med .