Troja lånar Robert Borgqvist från MIF. Nån som vet hurdan han är på isen?
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
Jopp. Har typ specialhanskar och sedan någon form av trädgårdskuddar på benen. Och sedan har jag hört att han ser ut som Jason. Och att anledningen till att de lånar ut honom är för att han alltid står i vägen när killarna ska skjuta mål.
å fan.. va taskigt av honom.. hur ska våra killar då göra mål???
Bra målvakt som för något år sedan stundtals konkurrerade ut Hadelöv i Malmö kassen då Hadelöv samtidigt var landslagskeeper. Har varit mkt skadedrabbad de senaste säsongerna dock.
Jag tror det är en panikvärvning å värsta PR-kuppen, han lär ju inte spela gratis. Återstår att se om han kan tillföra något då han inte kan vara särskilt motiverad...enda anledningen som finns för hans val av Troja måste ju vara pengar.
Rickard Andersson wrote:Jag tror det är en panikvärvning å värsta PR-kuppen, han lär ju inte spela gratis. Återstår att se om han kan tillföra något då han inte kan vara särskilt motiverad...enda anledningen som finns för hans val av Troja måste ju vara pengar.
Kul killar (eller tjejer). Panikvärvning av Borgkvist som dessutom bara gör det för pengar. Intressant uttalande från supportrar till Lakers. Detta med tanke på att erat lag just presenterat ett backförvärv efter en förlust mot ett gäng ideeelt spelande ungdomar i Ljungby...
Även om Troja ligger sämre till i tabellen så vill jag att Hammers vinner. Kan inte unna Troja ett skit just nu. Tycker nästan sämre om dom än Taif, tvi tvi...
Han skadade sig på MIFs värvning. Han var ju ljumskskadad förra året nu var det den andra ljumsken som skadades. Vi vet inte hur länge han blir borta men det blir troligen en längre tid.
Men nu är vi glada över att Bosse Ahl är här. Hoppas på en bra match som Troja vinner..
Tack-